|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Permakulturell
|
![]() Beste reiserute til BarbadosJeg har endelig, etter ca. 10 år med skal, skal ikke, bestemt meg for å bruke noe av mine oppsparte midler på en reise til Barbados for å besøke ei venninne som har bodd der i over 20 år nå. Helt alene. Til Barbados!
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosFantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosDet kan fort vekk bli mye dyrere til og fra Torp, men skal du reise derfra anbefaler jeg Star Alliance fremfor KLM og co.
![]() |
#4 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosTakk, dere.
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Beste reiserute til Barbados
Du er oppmerksom på at du skal fra Heathrow til Gatwick på utreisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosSjekk Skyscanner og kryss av for at du ikke vil bytte flyplass underveis.
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosJeg reiste til Curacao og valgte noe billig, ca 7000. Men det ble så mye tillegg at jeg kunne bestilt hos KLM med en gang
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosFlyplassbytte, se der ja. Jeg visste jeg trengte flere par briller her - takk! :noterer på sjekkliste:
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosOg jeg tror ikke det er gjennomgående billett, sjekk isåfall at de to ulike flyselskapene har samarbeid. SAS er medlem i star alliance. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosFor en sånn type reise, så tror jeg faktisk jeg ville ringt et reise trå, og best om råd. De har god oversikt på hvilke selskap som samarbeider. Jeg søkte litt på både ticket og Finn, og de fleste alternativer var ut med SAS, via London. Med flyplassbytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosDu kan søke på SAS sine sider, Lufthansa sine sider og KLM sine sider også. Tar litt tid, men kjøper du direkte vet du den er gjennomgående. Eller søke i en søkemotor og få et inntrykk V hvor du vil søke videre. SAS vil jo samarbeide med andre i Star alliance, og KLM med air France for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosLite å gjøre...evt prokrastinering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosHar du sjekket charter? De har vel reiser til Barbados om vinteren, kanskje man kan bestille kun fly derfra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosSjekk ut expedia sine sider da. Jeg har god erfaring med å bruke dem.
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosTi tusen er litt i overkant av budsjettet mitt, tror jeg.
![]() |
#17 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosVis detaljer og alle 6 tilbydere |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Beste reiserute til BarbadosDu kan få en rimeligere tur med Lufthansa om Frankfurt, fant tur under direkte på hjemmesiden deres. De flyr ikke hver dag, for selskaper som har avganger visse dager i uka, kan det ofte være lettere å lete rett på hjemmesida deres, de fleste har lavpriskalender, også. Som nevnt, Lufthansa scorer bra på god service i økonomiklasse. På en såpass lang tur er det en god idé å ha medlemskort så du får mileagepoeng. Lufthansa er i Star Alliance med SAS, man kan derfor bruke begge kort (et av dem..) En mulighet for at SAS har share code, og selger plasser i sitt navn på samme fly. Ved sånne share code-flyvninger kan ulike selskaper operere med ulik pris på samme fly, men prisen er såpass lav at tror ikke det er mye å hente på å shoppe rundt: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|