|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smart oppbevaring av steømpebukserStrømpebukser i egen skuff/ hylle om du har plass.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Smart oppbevaring av steømpebukserPå Ikea får man kjøpt oppbevaringsbokser av ulike slag med mange små rom. Det hadde sikkert vært praktisk. Evt. putte hver strømpis i en liten ziplock pose slik at de ikke knyter seg sammen.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Smart oppbevaring av steømpebukserVi har stoffesker i ulike størrelser fra Ikea, så jeg har strømpebukser i en av mine. Jeg har stort sett identiske, svarte, så det holder for mitt bruk. Lyse i en egen, sokker i en annen, osv. Ruller dem sammen,nda floker de ikke. Jeg ruller det meste av klær i skuffene. Oversiktlig og greit.
![]() |
#7 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smart oppbevaring av steømpebukserJeg har mine i skoesker, ruller dem sammen ala Marie Kondo. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|