|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Wales?Vi har vært mye i Skottland og England, og til sommeren vil 17-åringen reise til Wales. Hva er fint å se og gjøre der? Hvis vi drar blir vi to voksne pluss barn på 7, 12, 15 og 17. Mulig vi får med oss 20-åringen også.
![]() |
#2 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Wales?Jeg drømmer om å overnatte på Great Orme Lighthouse en gang.
![]() |
#3 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wales?Harlech Castel og Harlech Beach. Vi var veldig heldige med været i sommer og hadde en skikkelig badeferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Wales?Vi kom oss ikke med toget opp Snowden fordi vi bestilte for seint. Har hørt veldig mye bra om det, så har planer om å dra tilbake.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Wales?Vi har vært på biltur med barn to ganger i wales. Det er veldig fint å bare dra rundt, besøke små steder, rusle i postman pat-landsbyer og spise på pub. Vi har vært både i idylliske resortbyer ved kysten, små innenlandse med steinbebyggelse og til slitne industribyer (som tilfeldigvis har et fotballag mannen heier på... ) En vennimme gikk kystturer i Wales en sommer og det så fabelaktig ut. Jeg følger en sånn 'wales-side' på facebook og anbefaler å se der etter tips også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Wales?Tusen takk for svar og tips! Nå har jeg litt å sjekke ut.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Wales?Jeg og Plutten hadde en toukers roadtrip i Wales og Cornwall nå i sommer, og vi har ganske tettpakka reiser (historielærer på tur med fjortisgeek...) så jeg har masse tips. Men hva er dere interesserte i?
![]() |
|
|