Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trøtt TM

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 09:08   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Trøtt TM

På en skala fra 1 til 10, der 10 er straffegrunn.
Hvor ok er det å ringe til sin arbeidsgiver (sambo) kl 05:00 for å si at hun er syk slik at hans høygravide kvinne (meg) ikke får sove igjen før kl 7?

Og på den samme skalaen, hvor ok er det for en nabo å begynne å bygge garasje kl 07:15 da den samme høygravide kvinnen akkuratt hadde sovnet?

Tenker ingen på at denne flodhesten av en kvinne allerede sover veldig lite pga hyppig toalettbesøk, og verkende kroppsdeler? At hun har sovet ca 3 timer til sammen i natt, og har en haug på tapeten i dag grunnet svigerforeldres ankomst i morgen?

Er det en konspirasjon? Prøver de å venne meg til det som venter om en månedstid?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:15   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøtt TM

De prøver nok å venne deg til det som kommer ja :trøtt:

Her la han seg ikke før kl 12 og så voknet han igjen før kl 1 for og så sove noen timer til kl 4 for å så sove til kl 7, da var det vist dag.. ingen som bryr seg om en trøtt mamma som ikke sover hele dagen i 10 minutts sykluser..

Du får pakke sekken og reise på en hytte langt fra folk og sove der

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:33   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ringe å melde seg syk kl. 0500? Det er straffegrunn om hun ikke skal starte på jobb før 0700, hvis ikke mistenker jeg henne for å være på nachspiel. (Minnes ungdomsårene ).

Bygge garasje når naboen er høygravid? Bør være straffegrunn det også. Bygging av garasje kun tiltt mellom kl. 1300 og 1400?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:36   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Garasjebygging etter klokka syv må være lov, uavhengig av høygravid nabo eller ikke. Men å ringe klokka fem for å si at man er syk er rimelig unødvendig, også uavhengig av høygravide kvinner i nærheten.

Når det er sagt så forstår jeg godt at du er gretten, man blir gjerne det når man er trøtt og sliten og blir forhindret fra å sove. Håper du får sove godt i dag, da.

Gammel 01-08-07, 09:53   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Himmel! For noen hensynløse mennesker.
Jeg kjenner meg så godt igjen..
Her kastet naboen ut mannen sin forrige natta, med en skikkelig scene og masse hyl og skrik.. Kan tenke den høygravide her i huset fikk sove etter det.

Gleder meg sånn til det er babyen som skal holde meg våken, det er mye koseligere enn doturer, halsbrann og vonde liggestillinger.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 09:56   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Garasjebygging etter klokka syv må være lov, uavhengig av høygravid nabo eller ikke.

Jeg personlig hadde nok ventet til etter 8. Ihvertfall i disse ferietider. Rasjonellt sett er jeg helt enig med deg altså

Amo er på min side. Hadde holdt med en sms om hun absolutt ville si ifra mitt på natten altså.

Gammel 01-08-07, 15:31   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

... og så jeg som ut i fra overskriften trodde at tråden handlet om meg. *innbilsk*

Det er slitsomt å ikke få sove!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 17:44   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jammen tøft å være gravid! Ringe arbeidsgiver kl.05.00, men å sette opp garasje slik at du ikke for sove er kjipt, men etter kl.07 er det ok for alle andre enn de som ikke har sovet om natten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 09:28   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Straffegrunn begge to. Hun burde ha meldt seg syk per SMS (det er det jeg pleier å gjøre) og garasjebyggingen skulle ihvertfall ikke ha startet før kl. 8.

Jeg minnes med forferdelse min gravidetid i Drammen, hvor det var så varmt at vinduerne bare måtte stå åpne, og utenfor buldret Working Class Hero Festival 2 natter i strekk.

Gammel 02-08-07, 12:25   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Straffegrunn begge to. Hun burde ha meldt seg syk per SMS (det er det jeg pleier å gjøre) og garasjebyggingen skulle ihvertfall ikke ha startet før kl. 8.

Jeg minnes med forferdelse min gravidetid i Drammen, hvor det var så varmt at vinduerne bare måtte stå åpne, og utenfor buldret Working Class Hero Festival 2 natter i strekk.

Ved leiligheten vi akkurat har flyttet fra drev de arbeid på noe vannrørstæsh på natterstid. Med pigging av asfalt osv. De var stille fra 23:00 til 01:00 som de regner som innsovningsperioden, ellers var det full fest. Pøh... Innsovningsperioden my ass.

Gammel 02-08-07, 20:26   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hva i alle dager fikk damen til å ringe kl 05 på natta? Begynner de halv seks på jobb vanligvis eller...?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.