Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen flere Skunk Anansie-fans?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 00:00   #1
Left
Passiv

Standard

Noen flere Skunk Anansie-fans?

Jeg fant igjen min "gamle" mini-disc da jeg ryddet forleden, og i den sto det en disc med Skunk Anansie - leeeenge siden jeg hadde hørt på ja. Det var diggbart faktisk. Så nå spilles Post Orgasmic Chill på full peis her.

Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 00:04   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Noen flere Skunk Anansie-fans?

Og Stoosh og Paranoid&Sunburnt er plukket frem fra cd-hylla.

Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 00:12   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jaaa!!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 01:15   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Min Skunk cd er borte.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 07:30   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Oh, Skunk Anansie!
Jeg hadde den glede å få se de live på kalvøya, en sommer for 10 år siden. Usannsynlig bra opplevelse,
Hedonism er favorittlåta.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 08:03   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Fantastisk clit-rock og fantastisk live band. Søren at de ble oppløst.

Gammel 02-08-07, 08:04   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Oh, Skunk Anansie!
Jeg hadde den glede å få se de live på kalvøya, en sommer for 10 år siden. Usannsynlig bra opplevelse,
Hedonism er favorittlåta.

Tror vi var der samtig da. Jeg har vel sett de på Roskilde også, veldig bra band!

Gammel 02-08-07, 08:09   #8
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja!

Gammel 02-08-07, 09:16   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i allefall stor fan en gang i tida. Men det er lenge siden jeg har hørt på det nå. Kanskje jeg skal finne fram cd-ene og børste støv av dem igjen?

Er kanskje den beste konserten jeg har vært på på Samfundet. Helt rått! Tangert av Prodigy ... savner nittitallsmusikken jeg

Gammel 02-08-07, 09:23   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Skunk! De hadde konsert i Trondheim for ørten år siden, men da var jeg i Mexico og fikk det ikke med meg. Venninnene mine snakker om det fortsatt!

Hedonism er nok en av mine favoritter også.

Gammel 02-08-07, 09:38   #11
Left
Passiv

Standard

Ja, det er tragisk at de er oppløst - utrolig bra musikk. Har aldri fått sjansen til å se dem live desverre - det kan jeg tenke meg var litt av en opplevelse

Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 10:10   #12
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jaaa! Digger alle platene dems, men fikk desverre aldri sett dem live. Jeg har også nettopp (nok en gang) funnet fram disse platene igjen, jeg elsker å synge med på dem. Akkurat nå er favoritten "Lately".

Så morsomt at det var såpass mange flere som også liker dem!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 10:15   #13
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

'Stoosh' ble stjålet på et nachspiel. Jeg blir mannevond bare jeg tenker på det. 'Paronoid & Sunburnt' og 'Post Orgasmic Chill' er vel og bra, men de er ikke 'Stoosh'.

Elsker Skunk Anansie. Første gang jeg hørte Hedonism begynte jeg å grine.

Gammel 02-08-07, 10:37   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og en veninne vant backstagebiletter til en konsert i Malmö før mange år siden, det var stort, jeg fikk håndhilse på Skin og nektet og vaske hånda etterpå. *drømmer meg bort*

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 11:18   #15
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Gammel 02-08-07, 11:25   #16
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå kjenner jeg at jeg ble litt sjalu på Lenam.

Gammel 02-08-07, 13:53   #17
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 14:22   #18
Left
Passiv

Standard

Me too!

Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 19:46   #19
Left
Passiv

Standard

Åh jeg er helt hekta.
Nå er det Stoosh som går. Og går. Og går.
Brazen, Hedonism osv osv - så mye bra!! Som jeg ikke har hørt på på leeenge.

Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 19:58   #20
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Skunk Anansie, ja. Det var bandet sitt, det. Var på konsert med dem i USA en gang midt på 90-tallet, og da fikk jeg snakket med alle sammen etter konserten. Helt dån. Jeg klarte ikke snakke med han svarte, for han var så pen at jeg ble svimmel.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.