|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trives du i varmen vi har nå?Jeg synes det er i overkant varmt, har aldri likt temperaturer særlig over 20 grader, og blir direkte muggen i heten vi har nå over store deler av landet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Elsker det. Kroppen min fungerer aller best i varme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg sliter fort om temperaturen blir over 22 i skyggen. Kroppen føles tung og hodet går på sparebluss. Jeg liker å bade i havet og gjerne dykke litt ned, det hjelper. At det å klage på varmen er uglesett har jeg lagt merke til og jeg gjør ikke det noe særlig, men jeg nekter å være med på å hylle varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Men jeg går ikke på stranden, eller mye ut i solen. Sitter gjerne i skyggen eller går inn når jeg er sliten på kvelden. Jeg bare foretrekker årstiden og solen fordi kroppen fungerer bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg synes det er fantastisk! Elsker sommer, sol og varme. Håper dette varer og varer og varer.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ja. Jeg eksisterer i vintermånedene og lever om sommeren. Både kroppen og hodet trives med lys og varme og mye utendørstid. Over 30 grader her i Norge synes jeg kan bli mye, fordi man gjerne skal fungere i normal hverdag og ingenting er tilrettelagt for det. Men heller det enn 10 grader!
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ja jeg er veldig glad i varmen.
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg rett og slett elsker det |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Siden vi ikke kan komme til syden i år, synes jeg det er hyggelig at syden ville komme til oss. Også er det mye billigere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ja, jeg elsker sommer, sol og varme. Vi bodde ett år i California og hadde sommervær store deler av året. Jeg har aldri hatt det bedre enn det!
![]() |
#15 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg blir utslått av varmen, og synes det meste (jobb, handling, gå tur) er tyngre da det er varmt. Jeg sover dårlig også. I år har vi heldigvis mulighet for å bade hjemme, det hjelper på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Temperaturen nå er super. Da får jeg litt ordentlig sommerfølelse også i Norge.
![]() |
![]() |
#17 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg sliter mindre med varmen nå enn jeg gjorde tidligere, men liker meg aller best rundt 20-22 grader. Blir det for varmt, blir jeg trøtt og tiltaksløs og får vondt i hodet.
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?Ja. Elsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Trives du i varmen vi har nå?
Her er jeg også. Tidligere ble jeg svimmel og fysisk dårlig, men nå går det greit - bortsett fra at jeg svetter som en gris. Milde kvelder er deilig. Å sitte ute i solsteik gjør jeg rett og slett ikke, om det kan unngås. Vi har soverom under skråtak, og det hender varmen går utover nattesøvnen.
![]() |
![]() |
|
|