|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?La oss si at jeg skal finne noe til 1000 kr til hver - hva kjøper jeg? Hjelp! :help:
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?To flotte gutter, liker dataspill. Ellers vet jeg ikke helt - og min Junior på ni år er på dataspill han også, så jeg lurer litt på hva som er «hot and not» hos denne aldersgruppen tror jeg...
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Minikjøleskap til rommet er populært hos gamere (Teknikmagasinet har)
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-06-20 kl 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Brettspill, lego, blad/ab.på blad, bøker.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Datamus, en kul en, men de har de kanskje allerede?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Mi på straks 11 får gaming headset og Converse til bursdagen neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Hettegensere hadde falt i smak hos begge mine ved denne alderen, kanskje særlig 13-årsalder. Til den prisen er det mulig å kjøpe en av merkene Superdry, Fila eller noe lignende, hvis sånt faller i smak. (Min ene bryr seg nada om merker, mens den andre har veldig lyst på merkeklær.)
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Xbox eller Playstation gavekort hvis de spiller på konsoll. Det har slått an hos min nevø ihvertfall.
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Jeg er glad i noe som kan aktivisere litt, så jeg likte dette. Ok hodetelefoner får man vel også til den prisen, i alle fall i min bok. Selv om det ikke aktiviserer.
![]() |
#13 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Ticket to the moon-hengekøyer er veldig trendy, og koster vel i størrelsesorden 650-800-ish. Entusiaster anbefaler å kjøpe dobbelkøye, så man kan ligge på tvers, men sikkert ikke et must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tatt på
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Min 10-åring ble mest glad for gaming-headset. Snart 13-åringen vil ha hettegensere som er mest mulig nøytrale (og hvertfall ikke Fila). Gaming- tastatur om de spiller på PC. Om de gamer på PS4, så er trådløs kontroller også kult.
![]() |
#16 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Jeg hadde ikke turt å kjøpe hverken mus, tastatur eller headset til min 13-åring uten å vite hva han ønsker seg. Han er utrolig kresen på hva han vil ha
Sist redigert av star : 26-06-20 kl 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ad astra
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Takk for svar alle sammen - jeg turte ikke å velge noe gamingrelatert, så god greie på det her jeg ikke. Så vi endte opp med håndlaget turkniv og turkopp til hver, tror det blir en suksess.
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?Jeg vet om noen som ønsker seg minikjøleskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?
Snuppa fikk minikjøleskap av vennegjengen til bursdagen sin i januar etter å ha ønsket seg det intenst. Det bråker noe aldeles forferdelig, og det står nesten aldri på.
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Haster - hva kjøper jeg i gave til 10- og 13-åring?
Veldig fin gave!
![]() |
|
|