|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Safte, sylte eller noe annet? Har tre trær tunge av bær, noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Kirsebærsaft er veldig godt og kan anbefales. Det går også an å hermetisere dem og ha til dessert med mere utover året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Kirsebærpai!
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Jeg har med hell laget syltetøy og likør. Du kan også sylte noen kirsebær så du kan lage en fantastisk god cocktail som heter cherry amaretto sour.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 06-07-20 kl 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Har laget syltede kirsebær, og de ble mega-gode. Kjempegodt på riskrem til julaften, lune til is eller annen dessert, ha litt på kjøleskapsgrøt eller i yoghurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Masse småsure kirsebær - hva gjør jeg med dem tro?Vi har sure kirsebær og fryser dem. I sommer har jeg laget to suksesskaker med disse kirsebærene under den gule kremen, og det har vært vellykket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|