Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sjokkhendelse i natt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 10:29   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokkhendelse i natt

Usj... I natt skjedde det jeg har fryktet lenge. Vi bor rett over gata for et festlokale (Lions) og etter mange samtaler med eiere/vaktmester har vi fått det på det rene at betingelsene for å ha fest der er at de lukker vinduer og dører slik at de ikke forstyrrer nabolaget. De har innstallert det de trenger for å holde temperaturen relativt normal selv på sommeren, hevder de. Hver helg er det fest der, nesten. Som regel går det greit. Det blir liksom stille senest ved midtnatt. Er vi trøtte og slitne eller blir veldig plaget går vi ned etter elleve og spør pent om de kan lukke vinduene eller dempe seg litt.

I går var det da fest med live musikk. Min mann gikk bort og pratet med dem tidlig på kvelden før de var blitt for beruset. Joda.. ikke noe problem. De skulle lukke og dempe klokken elleve. Og klokken ble elleve, tolv og ett og volumet ble bare høyere og høyere (med skikkelig bææææd dansbandmusikk!!). Halv to gikk min mann ned igjen, nå ganske irritert fordi han var trøtt og ikke fikk sove. Han går over til han som spiller og sier at nå MÅ det være lov å roe seg ned, for nabolaget består av flest småbarnsfamilier. Spillemannen tar det tydeligvis greit nok, så min mann er på vei over plassen for å gå hjem.

Da kommer det en fyr etter han og griper tak i begge øyene og skal til å kjøre skallen sin i ansiktet på mannen min. En annen kar får stoppet han, så da tar fyren hue til mannen min under armen sin og skal til å slå. Min mann skriker så høyt han klarer: "Maggie!! RING POLITIET!!" Jeg står da i stua hos oss, for jeg kan ikke gå fra C. Jeg får nesten panikk, for jeg hører skrekken i stemmen hans og jeg er totalt hjelpesløs. Jeg ringer politiet og de spør om det er fare for liv. Jeg nesten skriker: "Jeg tror mannen min er i ferd med å bli slått i hjel!"

Heldigvis ga fyren seg når han skjønte at det var mulig at politiet kom, så han slapp mannen min. Politiet kom 5-10 laaaaaaaaaaaange minutter senere. De spurte folka på festlokalet om det hadde vært noe slossing. Neeeidahh, sa de! Ingenting her. Alt er bare bra, vi skal hjem nå vi. Politiet kom over til mannen min og spurte om det gikk bra og hva som hadde skjedd. Han ga sin forklaring. Politiet spurte om han hadde tenkt å anmelde saken. Definitivt.

Da vi kom inn i lyset så vi at han blødde i begge øremuslingene. Han hadde skikkelig vondt i hodet og nakken også. Jeg tok bilde av ørene som bevis. Han hadde et to cm lang kutt i det ene øret!

Jeg sier bare.. søkke ta!! Den der skremte meg badly!! Stakkars mannen har jo ikke sovet nesten i det hele tatt i natt.

OPPDATERING I INNLEGG #24

Sist redigert av Maggie74 : 04-08-07 kl 16:17.
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:31   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sjokkhendelse i natt

Å dæven! Du får sulle godt med ham idag. Godt at det gikk så bra det gikk.

Gammel 04-08-07, 10:32   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Uff, så ekkelt!!

Håper det går bra med mannen, og jeg skjønner godt at dere har tenkt å anmelde!!

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:33   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy søren så skummelt. Men godt det endte så bra som det gjorde.

Gammel 04-08-07, 10:35   #5
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Anmeld!!

Gammel 04-08-07, 10:36   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det var skikkelig skummelt. Fulle folk er uberegnelige. Jeg ville aldri ha tort å gå personlig, men heller bedt politet komme å dempe dem.
Jeg håper det går bra med mannen din.

Gammel 04-08-07, 10:37   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei så ille! Hva er det som går av folk?

Dere må selvfølgelig ta dette videre. Lions som utleier er jo i hvert fall delvis ansvarlig og må ta et oppgjør med leietaker hvis ikke den skyldige er å finne.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:38   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sier som Elin her at dere må anmelde det. Håper mannen din blir bra!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:44   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh herregud! Jeg får helt frysninger! Har jo lest om MANGE som er blitt drept/slått ihjel under slike omstendigheter. Folk er helt gale! Det verste er jo at draps/voldsmennene ofte er helt vanlige familiefedre som blir helt andre personer når de drikker. Jeg virkelig hater alkohol.

Godt det gikk bra. Guri for en opplevelse.

Gammel 04-08-07, 10:47   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Åh herlighet. så grusomt. Håper de aldri får lov å bruke det festlokalet igjen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:51   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, så skrekkelig!

Driver ikke Lions med holdningsskapende arbeid for barn og unge - bla til alkohol?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 10:58   #12
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Stell godt med mannen din og sørg for å anmelde saken. Lions bør ta litt selvkritikk i forhold til det med utleie. Er de ikke voksne nok? Dere har jo hatt bråk før?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:42   #13
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er klart man må anmelde! Sånne folk må ikke slippe unna slinkt, da gjør de det garantert bare flere ganger. Storesøster (ikke LaBanga), ble slått ned engang vi var på byen, uten grunn. Angrer skikkelig på at vi ikke anmeldte han. Sånne slossfolk er noen skikkelige DRITTSEKKER!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:45   #14
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en grei regel å la politiet ordne opp i feststøy. Dere har min største medfølelse. Kjempeekkelt! Håper det går bra med mannen og flott at dere anmelder det.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:57   #15
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Uff for en forferdelig opplevelse!

Gammel 04-08-07, 12:36   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Så ekkelt, dette må dere anmelde og ta opp med de som leier ut lokalet. Håper mannen din ikke får skikkelig ekle etterreaksjoner.

Gammel 04-08-07, 13:13   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så skremmende! Bra dere går videre med det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 13:14   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei så ille! Hva er det som går av folk?

Dere må selvfølgelig ta dette videre. Lions som utleier er jo i hvert fall delvis ansvarlig og må ta et oppgjør med leietaker hvis ikke den skyldige er å finne.

Signerer denne.
Hvordan har det blitt egentlig? Jeg er sjokkert, selv om jeg overhodet ikke burde bli det. Folk eier jo ikke sperrer på noe som helst lenger.

Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 13:15   #19
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

For en skremmende opplevelse! Anmeldelse er definitivt på sin plass, i tillegg ville jeg skrevet et innlegg i lokalavisen eller lignende hvor dere etter beste evne og i krasse ordelag henger ut Lions som faktisk er ansvarlig for lokalet der dette foregår.

Det er jo temmelig dårlig for Lions omdømme at lokalet deres brukes til til å plage naboer med fyll, slåssing og fanteri hver eneste helg. Heng dere på Lions og gjør situasjonen skikkelig sur for dem er mitt råd, da blir de tvunget til å sette inn tiltak, f.eks ha egne vakter i lokalet, ta strømmen klokken 12 eller annet som kan stoppe galskapen!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 13:26   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, for en forferdelig natt!

Jeg håper anmeldelsen fører frem, og at idioten får som fortjent.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.