|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sjokkhendelse i nattUsj... I natt skjedde det jeg har fryktet lenge. Vi bor rett over gata for et festlokale (Lions) og etter mange samtaler med eiere/vaktmester har vi fått det på det rene at betingelsene for å ha fest der er at de lukker vinduer og dører slik at de ikke forstyrrer nabolaget. De har innstallert det de trenger for å holde temperaturen relativt normal selv på sommeren, hevder de. Hver helg er det fest der, nesten. Som regel går det greit. Det blir liksom stille senest ved midtnatt. Er vi trøtte og slitne eller blir veldig plaget går vi ned etter elleve og spør pent om de kan lukke vinduene eller dempe seg litt.
![]() Sist redigert av Maggie74 : 04-08-07 kl 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattAnmeld!!
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattDet var skikkelig skummelt. Fulle folk er uberegnelige. Jeg ville aldri ha tort å gå personlig, men heller bedt politet komme å dempe dem.
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattNei så ille!
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattÅh herregud! Jeg får helt frysninger! Har jo lest om MANGE som er blitt drept/slått ihjel under slike omstendigheter. Folk er helt gale! Det verste er jo at draps/voldsmennene ofte er helt vanlige familiefedre som blir helt andre personer når de drikker. Jeg virkelig hater alkohol.
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattHuff, så skrekkelig!
![]() |
#12 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattStell godt med mannen din og sørg for å anmelde saken. Lions bør ta litt selvkritikk i forhold til det med utleie. Er de ikke voksne nok? Dere har jo hatt bråk før? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
re:designer
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattJa, det er klart man må anmelde! Sånne folk må ikke slippe unna slinkt, da gjør de det garantert bare flere ganger. Storesøster (ikke LaBanga), ble slått ned engang vi var på byen, uten grunn. Angrer skikkelig på at vi ikke anmeldte han. Sånne slossfolk er noen skikkelige DRITTSEKKER! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattDet er en grei regel å la politiet ordne opp i feststøy. Dere har min største medfølelse. Kjempeekkelt! Håper det går bra med mannen og flott at dere anmelder det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattUff for en forferdelig opplevelse!
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sjokkhendelse i natt
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Sjokkhendelse i natt
Signerer denne. |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Sjokkhendelse i nattFor en skremmende opplevelse! Anmeldelse er definitivt på sin plass, i tillegg ville jeg skrevet et innlegg i lokalavisen eller lignende hvor dere etter beste evne og i krasse ordelag henger ut Lions som faktisk er ansvarlig for lokalet der dette foregår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|