|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Er vi der at enkeltpolitikere går til valg på sitt eget personlige program?Ikke at Carl I. Hagen overrasker meg, eller en del andre fra det partiet, men er det ikke en veldig ny retning når han å går ut og proklamerer at han skal gå til valg på sitt helt eget program? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Er vi der at enkeltpolitikere går til valg på sitt eget personlige program?Det er vanlig at man har noen saker der man er uenig med partiprogrammet, men det var en spesiell måte å vise det på. Det kan jo greit å vite om en person vil stemme mot resten av stortingsgruppen, før man velger inn vedkommende.
![]() |
#3 |
fri
|
![]() Sv: Er vi der at enkeltpolitikere går til valg på sitt eget personlige program?Ja, men da er en jo tilbake til om en stemmer på parti eller person, og de fleste stemmer jo mest parti på Stortingsvalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi der at enkeltpolitikere går til valg på sitt eget personlige program?FrP har vært fraksjonert siden Bolkesjø, eller Dolkesjø. Noe har kommet til mediene de siste årene, gjerne ledet av Christian Tybring-Gjedde. FrP sier de først og fremst er et liberalistisk parti, men ikke liberalistisk nok for noen av medlemmene, eller populistisk. Jeg synes noen i Frp gir uttrykk for populistiske holdninger, det holder med Sylvi Listhaug som gjentatte ganger sier at vi må hjelpe oss og vårt folk før bistand, og hvis bistand skal folk hjelpes der de er. Siv Jensen blir en mild potet som prøver å dempe ytterlighetene.
![]() |
|
|