|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Noen som har en formening om airbnb-markedet i Oslo for tiden?Jeg har en leilighet som skal leies ut, og har funnet de leietakerne jeg så for meg som "perfekte". Men de kan ikke før 1.3, og leiligheten er tom fra begynnelsen av januar. Så jeg lurer på om det er verdt å vente på dem, og kanskje få til noen airbnb-overnattinger for å kompensere for tapet mens vi venter.
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Noen som har en formening om airbnb-markedet i Oslo for tiden?Det må jo være genialt for folk som skal være i karantene og ikke har egen egnet leilighet?
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Noen som har en formening om airbnb-markedet i Oslo for tiden?Jeg tror det er en del mellomlang utleie som går via AirBnB – en doktorgradsstudent jeg kjenner var to måneder på forskningsopphold i Oslo i høst, og han sier at det var klart billigst å bruke AirBnB til det. (I ditt område også, for øvrig.)
![]() |
|
|