|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor henger man bilder av barna?Svigers har bestemt at vi får foto av barna til jul. Muligens i A3-format. Får ikke velge bildet selv, tatt av fotograf. "Noen må ta ansvar for at dere får mer på veggene".
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Jeg tenker at dere ikke må henge opp bilder om dere ikke vil, selv om de bruker tid og penger på å ta bilder og få dem rammet inn. Vi er heller ikke et portretthjem og forstørrede bilder på stueveggen er ikke oss i det hele tatt, men vi har en bildevegg i den ene trappen hvor det henger forskjellige bilder av oss og barna. Synes det er et perfekt sted til sånt, ikke for synlig, ikke for skjult.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Slettet. Den ble visst dobbel....
![]() |
#4 |
Unik
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Vi har liksom ikke plass i trappen tror jeg. Noen små bilder står der, og vi har annet vi setter stor pris på der. Kjellerstue eller soverom...?
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Må dere henge opp? Nei, man MÅ jo ingenting, men hvis dere IKKE vil så får heller mannen din ta det opp med dem og si noe sånt som "veldig hyggelig at dere har tatt med barna til fotografen, men vi ønsker ikke å henge opp bilder på veggene. Vi ønsker oss heller veldig gjerne et album som f.eks. kan være litt sånn coffee table bok som vi kan titte i. ". Jeg tenker at kampen bør tas i forkant av bestilling, og ikke i etterkant.
![]() |
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?
Dette høres ut som noe min svigermor kunne funnet på, og som jeg hadde blitt ørlite irritert over, da jeg synes det er litt invaderende å bestemme hva folk skal ha på veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Vi er også lite portrettete, men har et stort, og nydelig, om jeg må si det selv, forografbilde av jentene montert på plate på en vegg i stua, men mot gangen, på en vegg du ser når du sitter i sofaen. Har masse kunst ellers på veggene, og liker det sånn.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Man må jo ikke. Vi har ett bilde av kidsa og fetterne på mannens side i trappa, og reisebilder på magneter på kjøleskapet, ellers ingen bilder av folk på veggene. A3 på kjøleskapet blir kanskje litt voldsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Jeg hadde blitt skikkelig irritert. Selv min svigermor, som kan finne på å blande seg, ville ikke sagt noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Jeg tror jeg ville vært tydelig på dette allerede nå ja, at dette ikke er noe dere ønsker dere inderlig. Tanken kan jo være god, men det høres ikke ut som at budskapet ble overlevert med mest forståelse.
![]() |
#11 |
Unik
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Bildet er bestilt, så lite vi får gjort med det. Tanken er jo god og bildet er sikkert fint. Hvis kjellerstua er ok, så blir det kanskje der. Vi har vel ett bilde av folk hengende i en gang, og det er av meg og mannen i våre vakre 20-år. # ego. Kan jo kanskje byttes.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Piggene mine kom ut her, og jeg hadde ikke bare blitt litt irritert, som flere andre skriver. Jeg hadde blitt SUR. Det går faktisk ikke an. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Har hengt ved trappen.
![]() |
#14 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?A3-bilder er enorme. Jeg hadde ikke vært fornøyd med å måtte gi fra meg så mye veggplass til det. Vi har små skoleportretter av barna loddrett på en kortvegg ved sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Vi har en portrettvegg i entreen. Den er for smal til å møblere på begge sider, så det er en stor, tom vegg der som passer perfekt for alle de fine fotografbildene vi faktisk har.
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?I alle dager, er et A3-bilde bestilt fordi dere har anderledes veggpynt enn svigers? Det er ikke bare litt invaderende og veldig stort, med diktatorisk også. Joda, sikkert hyggelig ment, men likevel. Du/dere gjør nøyaktig som dere vil, men kanskje du skal si i fra at noe slikt ikke får gjenta seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Vi har en høy vegg i trappa. Har mange bilder der. Ingen så store som A3 (ikke A4 heller), men skulle sikkert fått det til på et vis, hvis det var bare ett bilde.
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, dette også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Hjelpes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor henger man bilder av barna?Dette er rimelig håpløst, men sikkert godt ment. Heng bildet på rommet til barna, eller i boden. Og si fra at det hadde vært stas med et album istedenfor bilde.
![]() |
|
|