|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Morsomt hotell med hund?Noen som har erfaringer å dele om å ha med hund på hotell i Norge? Kan i utgangspunktet være hvorsomhelst i Sør-Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Morsomt hotell med hund?Vi har hatt hund med flere ganger. En utfordring kan være at alle hundene ved hotellet plasseres i samme del, og dermed er det høy risk for idiot-eiere som etterlater bjeffende hunder på rommet ... Har ellers god erfaring med Radisson Trysil - store, fine familierom med kokemuligheter, spiseplass til å spise mat fra restaurantene etc. Trysil har golf, sykling, klatrepark som aktiviteter, de satser stort på helårsturisme.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 09-01-21 kl 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Morsomt hotell med hund?Vi har ofte bodd på Scandic på Norgesferie, og de har ofte store, gode familierom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Morsomt hotell med hund?Flott! Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Morsomt hotell med hund?Null problemer med å ha med hund på hotell når det gjelder selve overnattingen, men jeg etterlyser det jeg vil kalle et skikkelig hundevennlig hotell hvor hunder er velkomne i fellesrom og helst også i (deler av) restauranten. Det ER tillatt fra mattilsynet så lenge det ikke tilberedes mat i rommet. Jada, jeg vet at dette er en brannfakkel, men for meg er det galt å si hundevennlig hvis man må låse hunden inn på rommet hele tiden i stedet for å ha den med seg. Sist redigert av liefje : 10-01-21 kl 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|