|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan syns du at regjeringen har håndtert koronakrisen? | |||
Terningkast 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 2,68% |
Terningkast 2 |
4 | 3,57% |
Terningkast 3 |
17 | 15,18% |
Terningkast 4 |
25 | 22,32% |
Terningkast 5 |
56 | 50,00% |
Terningkast 6 |
7 | 6,25% |
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen
Du får ta et gjennomsnitt ut i fra viktigheten av departementent med tanke på korona. Eller noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det er nesten ugreit å la Raja få trekke Sanner ned i søla, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenDet tror jeg ikke jeg kan gjøre meg opp en mening om før vi er ferdige med koronahelvefaensjævladrittvirusfaen...
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenDet som er forvirrende er hvordan reglene tolkes lokalt og nasjonalt. På Romerike har det vært 40 endringer på lokale regler, Lillestrøm som er en kommune på Romerike og nabo til Oslo har de vært endret 8. Det syntes jeg har vært det mest slitsomme og forholde seg til.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg har for mye detaljkunnskap om de ulike departementene og tiltakene deres til at jeg kan gi ett terningkast. OG det Mave sa.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
Ja, dette!
![]() |
![]() |
#9 |
kan tilsettes alkohol
|
Tror Raja og Guri har jobbet i samme gruppe.
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenSånn i det store og det hele så bøyer jeg meg i støvet for alle som har jobbet ræva av seg gjennom denne pandemien, og jeg er ufattelig glad for at ikke jeg sitter i regjering eller i en posisjon der jeg skal bestemme over noe som helst annet enn meg, egen familie og arbeidsplass.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenHar trillet 4 på terningen. Jeg synes i det store og hele at de har gjort mye bra i en krevende og vanskelig situasjon, noen vurderinger kan man selvsagt undres litt over både underveis og i ettertid. Til tross for at jeg stort sett er politisk uenig med regjeringen.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg ga også en firer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg ga en treer. Om styringen for kultursektoren og NHOs frikort hadde vært gjennomgående for all håndteringen ville det blitt 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg er misfornøyd med hvor treigt man har åpnet opp igjen skoler og trening for barn og ungdom. Det stenges alltid ned på en times varsel omtrent og så brukes det måneder på å åpne opp igjen. Dermed blir elever gående med hjemmeundervisning i lange, lange perioder. Kjapp stenging når nødvendig og like kjapp åpning når utbruddet er over, bør være en selvfølge når man skal prioritere denne gruppen.
![]() |
#15 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenLokalt. 6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg ga en sekser, men mente å gi en femmer. Jeg syns så godt som alt på helsesiden har vært fantastisk (sett fra menigmannståsted): informasjonen har vært fremragende, tiltakene har fremstått som overveiende fornuftige, og de har vært utrolug flinke til å trygge befolkningen når det trengtes, samtidig som de har synliggjort alvoret når det har vært det viktigste. Terningkast 6! De har selvsagt hatt fremragende støtte i FHI og Helsedirektoratet da. Det er vel ikke regjeringen, så kanskje Helsemyndighetene er det jeg mener å appludere, først og fremst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg har tillit til at de gjør så godt de kan, og det synes jeg de gjør ganske bra, så det ble en fin score fra meg. Det er selvsagt noen avgjørelser som virker merkelige, men totalen er bra, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenEn svak firer fra meg. Jeg synes stort sett de har håndtert den bra. Veldig uforståelig at tvungen testing på grensen ikke ble innført mye tidligere. Synes også det tok alt for lang tid å åpne skolene ifjor og at man generelt har gått litt vel langt for å være på den trygge siden (samtidig som man har tillatt omtrent fri flyt av arbeidsinnvandring). Som de fleste sikkert har fått med seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisenJeg er ikke fornøyd med hvordan de håndterer skolen. I motsetning til andre her som jobber i skolen så synes jeg de tar alt for lett på den sausen av ungdom vi har på ungdomsskolen. Det er helt på trynet å gå over til gult når kjøpesenter osv i samme kommune stenges. Jeg tviler på at de som styrer og steller har noen peil å hvordan det ser ut i bussene som frakter elevene våre til og fra skolen på samme tidspunkter hver dag. De har mye bedre plass på både kjøpesenter og treningssenter for å si det forsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|