|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kjeder meg veldig ofte. Og det plager meg. Jeg har masse hobbyer og jobb. Men er liksom aldri fornøyd...lurer på hva som skal til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Ikke veldig ofte. Har livlig fantasi og liker å tenke på alt mellom himmel og jord. Kjeder meg nok mest når jeg ligger i senga om natten og ikke får sove.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kjeder meg fort, men jeg finner også på ting å gjøre fort. Sånn at jeg ikke rekker å kjede meg så lenge. Jeg er veldig rastløs, men fant tilbake til hekling i sommer. Og det klarer jeg å slappe av med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?jeg kjeder meg så godt som aldri. Unntaket er langdryge møter, da vil jeg nesten gå ut av mitt gode skinn av kjedsomhet.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Veldig ofte, men veldig kort tid. Hjernen min er usedvanlig god til å finne på hyss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kan ikke huske sist jeg kjedet meg. Tenkte faktisk på det her forrige dagen da gutta klaget over at de kjedet seg... Jeg har hele tiden noe å finne på. Når jeg har rolige øyeblikk så surfer jeg på mobilen/spiller mobilspill, ser film/serie/tv, spiller spill med gutta eller noe lignende.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kan ikke huske sist jeg kjedet meg. Jeg har alltid noe å finne på.
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Aldri. Har sikkert opplevd det som barn, men aldri som voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Veldig sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Langdryge, meningsløse møter. Ellers kan jeg ikke huske sist jeg kjedet meg.
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg er litt rastløs men føler ikke jeg kjeder meg så mye likevel. Har alltid masse prosjekter, strikking, sudoku, bøker, planter og mye huslige sysler å ta tak i (rydding osv). Er likevel ikke ofte jeg sitter og «glor» rett ut i lufta. Jeg liker å ha ting å gjøre. Kan virre litt, men kjeder meg ikke.
![]() |
#13 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Det tror jeg aldri jeg gjør? På langdryge møter hender det jeg drifter bort. Men med livlig fantasi blir jo det også en reise
![]() |
![]() |
#15 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kjeder meg svært sjelden, kan egentlig ikke huske sist.
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?De få gangene jeg kjeder meg er mer når jeg er lei av alt, og ikke gidder gjøre noe.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Kom på en ting, jeg klarer sjelden å se en film uten å begynne å kjede meg. Så da finner jeg fram mobilen mens filmen går i bakgrunnen. Har sett mange filmer uten å få med meg særlig mye.
![]() |
#18 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Jeg kjeder meg når jeg gjør vasker og rydder, egentlig generelt husarbeid. Bretting av klær er f.eks veldig kjedelig.
![]() |
#19 |
koko
|
![]() Sv: Hvor ofte kjeder du deg?Etter at jeg fikk smarttelefon så har jeg vel knapt kjedet meg. Unntak er i situasjoner der den ikke kan redde meg. Gudstjenester, dårlige foredrag og diverse annet uaktuelt som man blir utsatt for i ny og ne.
![]() |
|
|