|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Har du sett et stort, fint sjal i lin/bomull?Jeg er en sånn som bruker skjerf hele året. Favoritten sommerhalvåret har vært et stort, beige sjal fra Becksòndergaard i lin og bomull. Det ble dessverre ødelagt etter å ha havnet en tur i vaskemaskinen. Jeg har hittil ikke klart å finne noe lignende. Sjalet jeg leter etter er "lunt" i bomull, lin eller eventuelt bomull og ull. Det skal være beige, offwhite eller lyst brunt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett et stort, fint sjal i lin/bomull?Morild har noen veldig gode i bambus. De kommer med refleks, men den er ikke spesielt plagsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du sett et stort, fint sjal i lin/bomull?
Det kommer litt an på utførelsen. Jeg har strikkede gensere i kashmir som loer og trenger lofjerning innimellom. Og så har jeg sjal som ikke loer i det hele tatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for tips! Jeg skal ta en titt.
Takk! Jeg tror jeg har hatt et skjerf med cashmere som jeg ikke kunne bruke fordi det gjorde alle de andre klærne mine fulle av lo, nemlig.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
Takk! mittkashmir.no har ganske bra utvalg i skjerf og sjal i silke, ule og kashmir.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for tips! Der var det jo litt hyggeligere priser også. Har du bestilt noe derifra?
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja. Bra, personlig service. Jeg har et silke/kashmir-skjerf/sjal, og jeg kjøpte håndmalte påskeegg av dem i år. De var helt nydelige.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|