|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kasjmir)Diverse helseutfordringer siste året har fått meg inn på sporet komfort før alt annet. Jeg trenger myke, gode basisplagg, som singleter, langermede topper, boxere og evt BH. Jeg er både operert og strålebehandlet ganske nylig, og trenger noe som er mykt og behagelig mot huden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Jeg er veldig glad i klær fra LuluLemon. Har pleid å kjøpe i Canada (det er et Canadisk merke, så ikke fullt så dyrt der..), men jeg tror man kan bestille til Norge også nå: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Har en gammel ullsinglet fra et merke som heter Eva, fra Spar Kjøp. Deilig å ha under. Har også en ull t-skjorte i ull og silke fra Change. Myk og god.
![]() |
#4 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Sparkjøp er blitt min go-to ulldealer. De har også ofte salg. Ellers har også Lilleba en del deilig bambus (dyrt og litt for tykt for meg, men fine design). Silke er det jeg oftest velger å chille/ sove i. Lunt når det er kaldt, men puster ok.
![]() |
#5 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Modal er også veldig mykt/ tynt mot huden. Det kommer også an på hvor varm/ kald du er. Jeg elsker tynn ull/ silke fra Eva/ Safa, men min varme sønn foretrekker silke og bomull hvis han absolutt skal ha klær. Om du vil ha tips til nettbutikk, har jeg gode erfaringer fra Marinka.
![]() |
#7 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Kashmina.no
![]() |
#8 |
Bare sær
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Jeg bor i merinoullbukser for tiden. Har to fra Cubus og en fra Pierre Robert.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Lillesøster har bambussett fra GetInspired. Hun elsker dem. Dette feks: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)16-åringen har bambus(tror det er det) fra Daniel Frank, kjøpt på Sport Outlet. Mykt og godt og rimelig.
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Ei jeg kjenner har fått dilla på klær fra Bekka, og siden face-feeden min nå er full av dem, deler jeg her også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Disse buksene i viskose fra Cubus er mine go to bukser. Sitter pent, og utrolig myke å ha på. Jeg synes de er store i str.
![]() |
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Jeg har veldig lyst på en pysj fra Lilleba, tror de er i bambus, men syns de er dyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)Jeg har bodd i et par bukser på hjemmekontoret mer eller mindre hele vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En som trener
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)
Signerer denne, Lululemons Align pants er helt vidunderlig behagelige. De har forresten butikk i Oslo nå. Selvfølgelig stengt nå, men tror de har klikk og hent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kasjmir)Øvre prissjikt, men du kan gjøre kupp.
![]() |
#18 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kasjmir)Jeg skal prikke dere alle sammen når jeg har litt mer tid - men altså - TAKK! Masse nydelige ting her.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kasjmir)Heldigvis ble ikke bildet så veldig stort.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Myke, gode plagg - i bambus, silke, ull, kashmir, ull)
Det er jo like ved jobben min! Der jeg har kontor som jeg ikke har vært på siden august i fjor.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|