|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?Kamera på skjermen er jo plassert øverst på midten av PC-skjermen. Jeg har plassert skjermen slik at jeg har øyehøyde rett i kamera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?Her ikke prøvd selv, men vil tro du kan justere størrelsen på programvinduet hvis det ikke er maksimert?
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?Eller nei, det har kanskje et stort vindu midt på som du vil se, hvis noen er i fokus eller deler noe, da vil ikke min idé funke.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?Ettersom de uansett ikke kan se hvem du ser på, så er det egentlig fint å snakke inn i kamera. Da oppfatter de at du ser dem. Har jeg blitt fortalt.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Teams- kan man flytte videobildene av de andre deltakerne nærmere kameralinsen?
Ja, men det er alltid hyggelige se de andre mens man snakker, så jeg skjønner daffy godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|