|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Jeg og en venninne snakker om å dra på en hotellovernatting sammen, for å feire at vi blir 50 år begge to. Et sted mellom la oss si Larvik og Lillehammer. Helst midt på et sted. Jeg vil enten ha sjøen eller et veldig fint sted på fjellet. Hun vil nok ha spa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Jeg synes Støtvig på Larkollen er hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?For en spesiell anledning kan man virkelig kose seg på Engø gård på Tjøme. Sist redigert av Charlie : 20-07-21 kl 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?
Støtvik er veldig fint, men ikke noe utenfor hotellet. Det er spa avdeling, bowling, koselige bibliotekrom, nydelig mat, kan sitte leeenge ved hvert måltid. Det er skikkelig avslappende.
![]() |
#8 |
I mål
|
Enig i dette. Men det finnes knapt mulighet til å gå en skikkelig tur. Det er også ganske mye jobbsamling der slik jeg opplever det. Ikke at det må være et hinder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Det er i alle fall et stolpejaktkart for Larkollen, så det bør være mulig å gå tur der. 50 stolper. Da får man jo også litt hjelp til å finne turveien.
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?For en natt, Støtvig. Kan dere fra søndag til mandag er det roligere og færre jobbreisende.
![]() |
#11 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Det er endel fine turstier på Larkollen. Jeg har utforsket litt når jeg har vært der, og blandingen av strand og skog er nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Takk for tips, jeg sjekker litt rundt. Kom gjerne med flere steder. På Østlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Jeg slår jo alltid et slag for Son Spa da.
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Kjenner noen som akkurat har vært der, som ikke var så fornøyd. Ville da heller valgt Tuddal høyfjellshotell litt lenger opp, som profilerer seg på høy kvalitet mat, evt dratt til Gaustablikk høyfjellshotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Licence to thrill
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Hvis dere vil ha by, så er Park hotell i Sandefjord veldig bra, fine rom og fellesarealer og god mat. Jeg er kresen, bare så det er sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Norefjell spa. Hadde ikke vært i tvil. Flott om sommeren med turområde og det er jo bare fantastisk spa der. Spesielt utedelen synes jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Vi ender opp med Støtvig. Det var det første stedet venninnen min foreslo. Det ser fint ut. Det blir omtrent like langt for begge å dra dit også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
![]() Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?Så fint! Fortell gjerne om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|