|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengJeg prøver å finne et kjekt sted å være et par-tre netter denne uka. Det finnes noen ordentlig fine campingplasser nedover langs Sørlandet, ifølge google. Er det noen som har noen å anbefale? Gjerne ved sjøen, og toppen av lykke hadde vært basseng. Vi må kunne leie hytte eller ferieleilighet av minst ok kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengÅros Feriesenter i Søgne har hytter, strand og saltvannsbasseng. Med forbehold, jeg var der for 7 år siden.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengSørlandet feriesenter har basseng, strand, bra restaurant og såvidt jeg vet, flere ulike leiemuligheter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengHva med denne?
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengSøk på Airbnb her
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne basseng
Det har de, men standarden på hyttene er ikke allverdens tror jeg.
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengTakk for forslag, jeg har sjekket dem ut. Nå ser det ut til at det blir en kortere tur, så skulle helst hatt dette bassenget et sted nærmere Oslo. Men ser ut til at flere av hotellene har stengt bassenget sitt i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengHar du sjekket på Finn? Søsteren min fant et kjempefint hus der i fjor. I Agder en plass og med utendørs svømmebasseng.
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengJeg tror rett og slett vi ender på badehotell i Langesund. Det blir interessant, tilbakemeldingene fra tidligere gjester befinner seg i ytterpunktene på skalaen, både positivt og negativt, så jeg er spent på hva som venter oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengDa håper jeg de har renovert bassenget etter sommeren 2019, for det var veldig slitent da...
![]() |
#13 |
Klar
|
Ja, badelandet er visst nylig renovert. Men ikke hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Leilighet/campinghytte Sørlandet - gjerne bassengJeg var på Støtvig med en venninne for en uke siden, og det var utrolig flott der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Klar
|
Tusen takk, Chablis! Greit med inside-info. I og med at anmeldelsene spriker fra 1 til 10 så er det ikke så lett å skjønne hvordan ståa er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|