|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() 14. årgang av FPs adventskalender?Trekk luke-lodd her: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=52220 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Tenk at vi har holdt på i 14 år med verdens koseligste julekalender!!
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Kom igjen folkens! Meld dere på!
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Jeg har meldt meg på for første gang, men jeg må få en mailadresse jeg kan sende luke til? Jeg får ikke lagt inn bilder i forumet....Jeg har luken klar, så om rette vedkommende vil ha mail, send meg adressen på pm.
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?
Dette ordner seg helt fint. Når du har fått datoen din, så lager du klar bidrag og gir beskjed til "kalenderpiken" på pm. Jeg er også helt "dum i data", så jeg fikk e-postadresse hvor jeg kunne sende både tekst, bilder og andre linker.
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?FPs adventskalender har visst gått meg hus forbi i alle de fjorten åra. Hva er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
Sjekk bloggene. Der finner du årets påmeldingstråd og alle gamle innlegg samlet på år om du vil gå bakover i tid.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Det er en nedtelling til jul som legges under Blogg-delen av forumet. Nytt innlegg hver dag fra forskjellige folk. Noen deler en julesang, en oppskrift, forteller om egne minner, oppfordrer til gjenbruk, quiz, julekort +++
![]() |
#10 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Jeg har ikke oppdaget blogg en gang og langt i fra dette..
![]() |
#13 |
Glad
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Enn å ha gått glipp av kalenderen i 14 år da! Da har dere mye å kose dere med denne adventen.
![]() |
#15 |
here to please you
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Lukelisten er postet: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=52220 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Administrator
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Adventskalenderen er i gang: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?u=4213 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Så fint at det ble noe av!
![]() |
#18 |
Administrator
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Vi har kommet til luke 14. Verdt å få med seg selv om du ikke leser bloggene til vanlig: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?u=4213 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Det har blitt en skikkelig fin kalender i år også.
![]() |
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() Sv: 14. årgang av FPs adventskalender?Takk for påminning. Regner med jeg har i morgen, skal prøve å ikke lage floke av det
![]() |
![]() |
|
|