|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Fjelltur for meg og hunden aleneJeg har en del fri fremover og kjenner jeg må finne på noe.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Fjelltur for meg og hunden alene.Konkret tips: Besseggen, gå langs vannet, fra Gjendesheim til Memurubu, overnatte der, gå tilbake dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjelltur for meg og hunden aleneOvernatte på Halne og gå turer derfra.
![]() |
#5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Fjelltur for meg og hunden aleneKjøre til Liomseter, ta en natt der og gå rundtur derfra.
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Fjelltur for meg og hunden aleneDet er bra med flere godt merkede løyper på Gaustablikk, og man har flott utsyn og mye fin natur. Også endel bær (hvertfall blåbær, fant litt multer, også). Bo på Kvitåvatn fjellstue eller Gaustablikk høyfjellshotell, ville jeg tro. Kan hvertfall ha med hund på fjellstua hvis man avtaler, mulig også hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fjelltur for meg og hunden aleneHva ble det til?
![]() |
|
|