|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Jeg skal ut og spise i Oslo med noen venninner, men har null peil på hvor det er koselig å spise... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Sahara Beduinerrestaurant, eller noe i den duren, i Dronningensgate. Der hadde vi det koselig. Jeg har kun vært der én gang, og da satt vi på et bord. Jeg tror imidlertid at en del gjester sitter på gulvet, muligens inni noen telt? Det er arabisk mat, tapasaktig. Det er et lunt og varmt sted. Intimt. Jeg tror ikke prisene var så ille heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Delicatessen nederst på Grünerløkka har god tapas og jeg kjenner flere venninnegjenger som har hatt det som fast møteplass. Har vært der en gang selv og var superfornøyd med maten. |
![]() |
![]() |
#4 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?
Jeg har også fått veldig god tapas på delicatessen. Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"ikke for mye ståk og støy, så det går an å sitte å prate" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Leste om en på nettet som heter "San Leandro" som visstnok |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
*_*
|
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Yaya's i Munkedamsveien ved Aker Brygge er litt anderledes, uformelt og ganske så koselig. Det er innredet som en thailandsk beach-resturant og serverer god thaimat til en rimelig penge.
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Kampen Bistro - veldig koselig, god mat - meny varierer, man må bestille bord.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Jeg ville dratt på Alex sushi
![]() |
#11 |
Peppy!
|
Jeg var der i august, og da var det ikke støyete. Det kan jo tenkes at det ikke er en typisk sommerrestaurant, og at det derfor ikke var representativt da jeg var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
Jeg har vært der tre ganger. Den første gangen elsket jeg stedet, men det var ganske bråkete der, og ikke så veldig behagelig å sitte lenge (barkrakker). De to siste gangene var jeg kjempeskuffet. Maten var ikke noe særlig og servicen elendig. Så nå har jeg sluttet å gå der. Jeg spiste derimot tapas på Salsa i Cort Adelers gate (Vika) forrige uke, og der var tapasen nydelig, servicen god og det var stille og fredelig der. Anbefales.
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Matfinken på Torshov, god mat, god vin - passe dyrt!
![]() |
#15 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koselig sted å spise i Oslo for venninnegjeng?Vann og Brød i Tøyenbekken 5.
![]() |
|
|