|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det lukter dårlig av støvsugerenVanlig støvsuger, ikke robot som altså lukter dårlig. Noe å gjøre eller er det bare å krype til korset og kjøpe en ny? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenGår det an å bytte filter på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenBytte pose også?
![]() |
#5 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenBytte filter som det er sagt tidligere. Støvsugeren har helt sikkert 2 filter, både hepa- og motorfilter. Mulig det holder å bytte hepafilteret (billigst).
![]() |
#6 |
Musk
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenPosen er byttet uten at lukten forsvinner. Får sjekke ut det med filtrene. Mulig det lønner seg med ny uansett hvis de er dyre for støvsugeren er ganske gammel, type 8 år hvis jeg husker riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenKan være at lukten sitter i slangen inn til motorenheten. Kan være at det lønner seg å vaske den og deretter blåse den tørr med trykkluft eller hårføner( ikke ha den koblet på mens du gjør dette) Bytte filter regelmessig, og frigjøre også motorenheten for støv.
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenVet du noe som kan ha forårsaket den vonde lukten?
![]() |
#9 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenJeg arvet min etter foreldrene mine når jeg flytta inn her jeg bor nå for 11 år siden. Så den er sikkert minst 15 år.
![]() |
![]() |
#10 |
Musk
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenByttet både pose og filter igjen nå og krysser fingrene. Aner ikke hva lukten kommer fra. Ingen spesielle ulykker som har blitt støvsugd bort så vidt jeg vet og aldri opplevd noe sånt før. Har vært sånn et par uker. Det var ingen lukt fra slange så jeg håper det løser seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugeren
Når ungene var små hadde en av dem sølt et glass med karri på kjøkkengulvet. Det var ikke en god ide å støvsuge opp, for etter det luktet det karri hver gang vi brukte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenHvis du ikke finner årsaken så finnes det duftkuler til støvsugere, men kan kan også ta å støvsuge noe annet som dufter godt. Sjekk Normal eller Elkjøp.
![]() |
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Det lukter dårlig av støvsugerenVi hadde en som bare ble mer og mer stinkende. Vasket alt vi kom til, byttet pose og filter men ingenting hjalp. Vi holdt ut et år men til slutt klikka mannen og insisterte på ny støvsuger UMIDDELBART |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|