|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Små, kule lenestoler?Jeg har et lite hjørne der jeg tenker det kan være fint å lage en mikroskopisk lesekrok. Jeg er på jakt etter en kul lenestol til kroken min. Vi har nesten bare retromøbler i teak og palisander fra før. Jeg tenker ikke at denne stolen MÅ være retro, for det er bare gøy å blande stiler, men den bør jo likevel passe inn på et vis.
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små, kule lenestoler?En lav Siesta kunne passet fint inn. God sittekomfort i tillegg til at den er retro og pen. De ligger jevnlig ute på Finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Små, kule lenestoler?IKEAs Ekeneset er overraskende god, og ikke stor; https://www.ikea.com/no/no/p/ekenaes...eige-90533174/
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Små, kule lenestoler?UNO stol fra Bohus er god å sitte i, jeg har den ikke selv, men har sittet i den hos andre. Den kan komme i mange farger og trekk.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 01-05-23 kl 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Små, kule lenestoler?
Godt tips! Takk!
Ja, de kjenner jeg godt til. Absolutt et alternativ. Takk!
De har jeg sett, ja! Fin størrelse også! Takk for tips!
![]() |
|
|