Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tursko fra Hoka, har du prøvd?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-22, 08:15   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tursko fra Hoka, har du prøvd?

Jeg er frelst HOKA-bruker etter at jeg endelig er i ferd med å få orden på føttene mine igjen etter 2 år. Det er selvsagt gjort andre tiltak også (ikke minst har tiden gått), men jeg merker at jeg får vondt når jeg går med andre typer sko. Ser derfor for meg at det blir HOKA en stund fremover.

Nå tenker jeg frem mot høsten, og må ha vanntette tursko. Jeg ser at de har kommet med en ny og lettere gore-tex variant som heter HOKA Anacapa. Noen som har prøvd denne, eller har tenkt å prøve den? Evt erfaring med andre av turskoene?

Jeg lurer også på om noen har noen formening om turskoene vil oppleves (nesten) like bra som akkurat HOKA Bondi. Jeg bruker bare dem etter anbefaling fra fysioterapeut. Det går jo greit om turskoene bare er nesten like bra, men for at det skal være noe poeng, bør de gi omtrent samme opplevelse.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.