|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() HårstylingJeg er dritdårlig på alt som har med styling av hår å gjøre, og har de siste årene gitt nokså beng i hvordan det ser ut. Glemmer ofte å børste håret liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: HårstylingJeg børster aldri håret.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: HårstylingDenne oljen merkes ikke. Utenom at håret henger finere og er blankere. Og jeg bruker en liten dråpe hver gang, så den er veldig drøy i bruk. Vi har samme frisyre.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HårstylingDersom du har fall er det veldig godt mulig du har mye mer bølger i håret enn du tror. Jeg vil anbefale shampoo og balsam uten silikoner, kun børste håret når det er vått, bruke en t-skjorte til å tørke og "ploppe" håret, (Kilde: youtube.com) bruke skum og gele på vått hår og tørke enten med diffuser eller lufttørke. Når håret er tørt kan man klemme på håret for å få ut stivheten av stylingproduktene. Et alternativ til gele er hjemmelaget linfrøgele, det lager jeg innimellom. Jeg bruker også olaplex no 3 før hårvask ca. en gang i uka. Jeg er forsiktig med oljer, det blir ofte for tungt for håret mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hårstyling
Da skal jeg prøve den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
Jeg tror nødig vi skal se på oss selv som trendsettere.
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HårstylingFrisøren min bruker denne varmluftsbørsten til styling, har kjøpt den selv. Liker at den gir et litt mer «polert» uttrykk enn «bare» å tørke håret, og så trenger man ikke gjøre mye ut av det: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: HårstylingJeg liker å ha litt produkt i mitt halvlange bølgete hår, for det ser bedre ut når det ikke "flyr" sånn.
![]() |
|
|