Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Renhold - tips og triks

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-22, 09:27   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Renhold - tips og triks

Har dere noen smarte tips i forhold til renhold, produkter eller utstyr som er kjekt å ha? Og bør man bruke egne vaskemidler på laminat slik som Pergo påstår?

Jeg liker å rydde, og må ha det ryddig rundt meg for å trives. Selv på DNT sine hytter begynner jeg rydde og organisere. Men renhold liker jeg ikke fordi perfeksjonisten i meg blir aldri fornøyd, det er jo alltid en flekk eller et støvfnugg man overser. Og jeg støvsuger med slik dødsforakt at jeg blir svett og får vondt i skuldrene.

Men nå har jeg funnet en rutine som innebærer 30 min renhold mandag til fredag, som jeg tror kan fungere for meg. TOMM kalles den, og finnes her i tilfelle noen har lyst til å prøve.
Det er ikke alle dager jeg har tid eller ork, men da hopper jeg bare over den dagen.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.