|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Første gang jeg skjønte konseptet podcast var da jeg skulle male en garasje og tilfeldigvis tok med meg Serial på øret. Nå skal jeg male igjen, og trenger underholdning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Språktalk med Helene Uri og Kristine Storrusten
![]() |
#5 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Abels tårn
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!P3 dokumentar (svensk). Tar for seg hendelser og saker fra nyhetsbildet fra en tid tilbake. Alltid gode vinklinger og intervjuobjekter.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!NRK Oppdatert er kurant, ellers hører jeg gjerne på Urix, Hold your Fire!, Doomsday Watch, Al-Jazeera investigates, Hva skjer med verden? og Dan Carlins Hardcore History. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Jeg liker 198 land.
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!
Enig, og de har egen serie med biografier.
![]() |
#10 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Fall of Civilizations. Laaaange episoder.
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Oi, her var det masse gode tips, tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Hvis du er interessert i land vil jeg gjerne anbefale Globusrulett (NB, av og til litt dårlig lyd). En av programlederne (hvis det heter det i podcast) er Gunnar Garfors som selv har vært i alle 198 land minst to ganger. Jeg koser meg med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Jeg har likt Tomms afrikanske reise på nrk. Den er ikke nevnt. Jeg godt å høre på Tomm Kristiansen.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Jeg trodde du ville lære deg å male av å høre på en podcast om maling, så jeg var litt spent på svarene du ville få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Tomms Afrikanske fortellinger på NRK er bra!
![]() |
#16 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Haha, det trodde jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Herlighet, jeg ELSKER deg, Mave!
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Jeg pleier å se ham for meg som en litt sånn svær skjeggete fyr i rutete skjorte med snadde i et mørkt bibliotek med fyr i peisen, gamle kart strødd over det svære eikebordet og armbrøster stablet i et hjørne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Jeg skal male - Anbefal en lærerik og spennende podcast!Jeg slår et slag for Finding Cleo. https://www.cbc.ca/radio/findingcleo |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
Og masse bøker med eselører som han drar frem og siterer fra, her og der.
![]() |
|
|