|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg blir 45 år i år, og er kommet til en fase i livet hvor jeg tenker jeg begynner å bli klar for noe mer enn bare jobb og barn. Jeg ble litt inspirert av Pørni som dro på korøvelser med venninnene sine, og tenker at JA! Noe sånt vil jeg. Men jeg liker ikke å synge, så jeg må finne på noe annet. Så da tenkte jeg å hente litt inspirasjon fra dere som har fritidsaktiviteter - hva gjør dere? Eller eventuelt hva dere drømmer om å ha som fritidsaktivitet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg liker tanken på en aktivitet, men har ingen. Vet ikke helt hva det skulle vært heller? Tidligere spilte jeg håndball, men kroppen protesterte for mye på et tidspunkt.
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg er fysisk aktiv. Trener i sal, går tur, jogger, trener styrke eller kondis til youtube eller gjør yoga.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg spiller i korps. En kveld hver uke, litt ekstra innimellom.
![]() |
#8 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener på treningssenter 2-3 ganger i uka (gruppetimer) og går turer - både gatelangs i nærområdet/byen og i skogen. I tillegg strikker jeg ganske mye
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener styrke, det er den eneste halvorganiserte fritidsaktiviteten. Det gjør jeg først og fremst sammen med Skilpadda. Så liker jeg å gå på teater og kino og gjør det av og til med venner, eller gå på pub og skravle. Mannen og jeg har også et vennepar som vi spiller langvarige brettspill sammen med. Også går jeg av og til turer med hunden sammen med venner eller mora mi.
![]() |
#10 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Vi begynte å spille padel i fjor. 4 damer, absolutt amatører. Kjempegøy!
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg klatrer, går i fjellet og trener.
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener 2-3 kvelder i uka. Om vinteren står/går vi på ski hver helg, og fra mai til midten av oktober prøver vi oss som turgåere i fjellet i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg tørket støv av klarinetten nå i høst og startet i korps.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg går på yoga, sånn egentlig, selv om det har blitt fint lite i det siste på grunn av sykdom. Men, jeg begynte faktisk i kor i går! Jeg har sunget mye i kor før, men nå har jeg ikke fått til noe fast siden barna ble født. Nå var det på tide, og det var SÅ gøy.
![]() |
#16 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener og strikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener. Både for meg selv og på gruppetimer. Så har vi hest og dermed bruker jeg mye tid i stallen. Anbefales om man ikke får utgiftene til å strekke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?Jeg trener på treningsstudio.
![]() |
![]() |
|
|