|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenLeste nettopp en artikkel som jeg synes alle foreldre burde lese, dere kan se den her http://www.folkets.info/2011/hpv-vaksinens-virkelighet/. Den forklarer helt greit og enkelt det vi alle sammen burde ha visst før vaksineringen startet. Sist redigert av Venhild : 09-02-11 kl 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenDu registrerte deg ene og alene for å linke til dette..?
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jo, og de ba meg videreformidle at jorden egentlig er flat og at det er kattene som kommer til å ta over herredømme over oss om 13 år.
![]() |
#10 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenBeklager så mye for at jeg hadde dette å si første gangen jeg skulle skrive på dette forumet. Jeg blir igrunn ganke paff av en slik velkomst. Føles omtrent som om jeg var lita jente igjen og stod foran den nye klassen etter å ha flyttet... - apropos... jeg håper virkelig at alt snakke her i landet om nulltoleranse for mobbing bærer frukter og ikke bare dør ut i en stille hvisken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenHentet fra nettsiden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og sjikkli go korrekturlesing.
![]() |
#15 |
Passiv
|
Totalterrorisering? |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
Filler'n - var opptatt med å pakke håret mitt inn i alu-folie, for å beskytte meg mot stråling, akkurat da.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg tar selvsagt til meg alt som kommer fra en så seriøs og fagtung gruppe som dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|