|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?Er steken rå eller ferdigstekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?Denne
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?
Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?Jeg laget pulled pork av skinkestek. Det blir jo litt tørrere en av svinenakke, men uendelig mye mer gøy enn skinkestek i seg selv.
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?Kan jeg bruke den til lapskaus tro? Det spiser jeg ihvertfall. Jeg vet ikke hva det er med meg og svin, jeg spiste koteletter med stor glede før, men nå frister det virkelig ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?
Det kan du. Skjær i passe biter og frys evt i posjonspakker. Wok kan du lage også. Stek er generelt en oppskrytt stykningsdel.
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Noe spennende med skinkestek?Skulle til å foreslå pulled pork, men lapskaus blir sikkert veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|