|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal et av albumene til ColdplayJeg har gammel bil med CD-spiller, og mobilen vil som regel ikke koble seg til radioen. Jeg spiller derfor ofte CD i bilen. Nå vil jeg høre på Coldplay. Hvilket album bør jeg kjøpe meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayJeg har alltid vært glad i Parachutes. Det var det albumet de slo gjennom med.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayJeg synes A rush of blood to the head er det aller beste albumet, men her er jeg nok også ganske farget av at det var det var da jeg ble «kjent med dem».
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayJeg liker Viva la Vida or Death and All His Friends, Kaleidoscope, og A head full of dreams.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayJeg har sjekket litt, og det er jo helt umulig å velge |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay
Det er faktisk noe jeg også ser på som en umulig oppgave. Jeg så Coldplay live i Milano for noen uker siden, og der spilte de låter fra hele karrieren sin. Jeg og barna snakket om at det som er så spesielt med Coldplay er at musikken deres er tidløs og at de har en uendelig rekke med sjukt gode låter som bare funker år etter år etter år. Det var veldig spesielt å være på en konsert med et band der alle låter som ble spilt, utgitt gjennom nesten 25 år, var sanger som samtlige 60000 tilhørere i alderen 0-80 kunne hvert eneste ord av teksten til. Og de sang. Alle låtene. Høyt. I 2 sannfulle timer. Magisk!!
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
Der var jeg og! Det var så bra at vi gikk rett ut og kjøpte billetter til Gøteborg uken etter også…
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayPer nå har jeg ikke noen billetter til noen konsert. Hadde jeg kunnet høre på Spotify i bilen hadde jeg ikke behøvd å kjøpe CD. Det er stort sett bare i bilen jeg hører på musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplaySorry feilpost |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et av albumene til ColdplayDu har ikke mulighet til å koble til mobilen med lydkabel? Det bruker jeg i min mors bil som har en gammel radio/cd-spiller uten DAB.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 28-07-23 kl 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
Signerer fullhjertet.
![]() |
![]() |
|
|