|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse fiskeboller?Restemat av fiskeboller gikk ikke greit for meg, men går sikkert bra å fryse det ned. Jeg hadde gjort det hver for seg ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg fryse fiskeboller?Så googler jeg: "kan man fryse fiskeboller I hvit saus" og hvor havner jeg?
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kan jeg fryse fiskeboller?
HUSKER man det ti år senere?
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan jeg fryse fiskeboller?Jeg kan se for meg at jeg av en eller annen grunn bare lagde fiskeboller til Hiawata?
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan jeg fryse fiskeboller?Jeg er mest overrasket over at en som syns ferdigmat og frossenpizza smaker høgg, vil spise fiskeboller!
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Hahaha! Jeg liker fiskeboller helt ok! Og Hiawata elsker det. Da han var barn lagde jeg det aldri, kom ikke på det, rett og slett. Helt til han spurte om vi kunne ha det etter han hadde spist det i barnehagen.
![]() |
#19 |
Leser
|
Synes du har mange gamle tråder som "våkner" og som du ikke vet noe om! Heller ikke surdeigen (bare 3 år gammel tråd!) husket du ikke hvordan det var gått med
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Kanskje du faktisk lagde til alle, og at du brukte halvannen boks? En boks var for lite, siden Hiawata var så glad i det, men det var ikke plass til to hele bokser i kasserollen du brukte?
![]() |
|
|