|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Det lurer jeg på. Mine er 15 og snart 19.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Jeg og.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Han på 21 ønsker seg masse. Han ønsker seg en boblevest fra Amundsen sport (håper den kommer på salg!), db-sekk og headset som er øreklokker. Og en eller annen blypenn. Tidligere har han mast om mini iPad og apple watch også. Jeg synes han trenger bluetooth høyttaler.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 18-11-23 kl 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?De har begge svindyre ønsker, men bruksting.
![]() |
![]() |
#5 |
koko
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?12: Liverpooltrøye med spelarnamn (mannen si oppgåve å finne ut av, eg vil ikkje risikere å få trykt på feil spelar)
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Den eneste av mine som kvalifiserer som ungdom er vel han som er 15, og jeg aner ikke, han ønsker seg ikke noe. Å
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Ja, det var det ja. Mannen skal til Liverpool om to uker og det kan kanskje fikses noe der. Spesielt eldste er ivrig på merch.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Arvingen ønsker seg kun en ting; en hest til |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Eldste får penger, han skal til Belgia i romjula og sparer til ferie til sommeren og folkehøgskole neste skoleår.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Mine 4 ønsker seg blant annet slalåmutstyr, langrennstøy, jeansfra True Religion, nok en ring fra Maanesten, ny lue, strikkebok, fluffy gulvteppe og diger seng. Litt av hvert kan du si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Hun som snart blir 16 ønsker seg jakke og får det. Mine to eldste på 24 og 22 ønsker seg lite. Mulig det blir analog klokke på eldste. Mellomste, gutt 22, er veldig vanskelig.
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Vår sønn er 20. Han ønsker seg tastatur til iPad, kaffemaskin, duftgreie fra Rituals, sokker og boksere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Eldste har delvis fått sin, hun fikk nettopp skrivebord med heve/senke-funksjon til bursdagen pluss flybilletter og billett til spillexpo. Tenker hun skal få spill, en lue og sikkert litt annet til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Henger er for litt inspirasjon. Det eneste 16-åringen har kommet med er en parfyme/body mist som visstnok er poppis på TikTok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?21 år- sofa tror jeg. Skal innrede et helt hus
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Min på 15 ønsker seg Amundsen buff og belte, en svindyr klokke, dyr dunvest, rødt slips mm.
![]() |
#17 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?17-åringen har en lang ønskeliste som stort sett er sminke og hudpleie. Og stavmikser. Hun har innsett at hun flytter ut etter hvert og har begynt å bekymre seg for kjøkkenutstyr.
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Foreløpig eneste ønsket jeg har fått er boka til Lana del Rey. Hun snakket også om at hun kunne tenke seg platespiller, men det tror jeg ikke vi går for. Jente 16.
![]() |
#19 |
Unik
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Eg har kjøpt vektdyne til 16 åringen og dunteppe til 18 åringen. Han på 19 får nok litt møbler og stash til leiligheten.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva ønsker/får ungdommene til jul i år?Snuppa (18) lager lange ønskelister, så hun er enkel. Hun pleier å få klær eller sko som er bittelitt dyrere enn hun unner seg selv. Men i år har hun egentlig ganske mye slikt, så vi får se.
![]() |
![]() |
|
|