|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Hjelp meg med kjøkken, hva vil vi ha?Vi har er kjøkken far 1999. Opprinnelig et fint kjøkken, levert av en møbelfabrikk i byen (som ikke levere lengre). Så vil vi gjøre litt endringer. Det er en stor kasse over komfyren med ventilator i. Type litt bonderomantiske. I tillegg må vi skifte en skapdør som er ødelagt og vi ønsker å endre innhold i er par skap. Pluss ny kjøkkenbenk, vask osv.
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hjelp meg med kjøkken hva vil vi ha?Fant denne da: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=140290 Så kan fort hende at nytt kjøkken feks fra Kvik er mye rimeligere enn å flikke på det vi har.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Hjelp meg med kjøkken hva vil vi ha?Jeg har hatt Kvik-kjøkken de to siste stedene jeg har bodd, og er veldig fornøyd med det! Har dog ikke testet dem på reklamasjoner. Noe som vel egentlig er positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hjelp meg med kjøkken hva vil vi ha?Vi har 7 år gammelt kjøkken fra JKE, og er strålende fornøyd med kvaliteten og servicen. Hun som tegnet kjøkkenet var hos oss på befaring, og så var vi hos dem ganske mange ganger før vi landet løsningene. (Det ble ikke helt kjøkkendesigneroptimalt, da jeg insisterte på kjøkkenbord i forlengelse av kjøkkenøya med plass til hele familien, og ikke bare 1.7 barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hjelp meg med kjøkken hva vil vi ha?Vi har fra Drømmekjøkken og er fornøyde. Stor fordel at det ikke blir levert flatpakket, men i ferdige seksjoner. Ikke noe problem å få byttet ut benkeplaten etter to år på grunn av en liten skade heller. Ny benkeplate (inkl. underlimt vask) ble byttet av montør og han tilpasset og fuget skjevheter. Det kostet litt, men verdt det synes jeg.
![]() |
|
|