|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Stebarnebarn har bursdag og hun ønsker seg klær.
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Fysisk butikk? Hvis netthandel er aktuelt anbefaler jeg Kids brandstore
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Mi på 12 har elsket wow fra den alderen i forhold til "kul", de ble tatt inn i cubus for noen pr siden da, men wow avdelingen er fortsatt populær hos mi, elv om jeg tror det tapte seg for noen når det gikk fra å være egen butikk til en avdeling på cubus.
![]() |
#4 |
Tja...
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Fysisk butikk. Oslo, evt Ski.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Nå er det lenge siden, men snuppa begynte å handle i voksenbutikker da hun gikk over på størrelse 152. Så egentlig kan hun jo handle hvor som helst.
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Ok, kanskje jeg kan sjekke det. Hun har lange ben. Vi gikk jo fort over til JAck&Jones med tommer når eldste vokste til men ikke så tidlig da.. begge mine har vært bøtteknotter frem til 15år.
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Brando Kids har butikker i Oslo.
![]() |
#8 |
Tja...
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Takk for tips. Googlet, da er det den butikken vi har vært i på SKi Storsenter tidligere. Ser at de også er på Vinterbrosenteret.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Martine i Bygdøy alle er vel den mest snobbete du kan komme deg til. Bygdøy alle 39, kvalitet og merker.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Steen & Strøm. Voksenstørrelser blir altfor stort til noen som bruker 146, tror jeg, altså. (Og så må jeg si at det var et ganske spesielt ønske.
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Match er for voksent, syns eg. Vic er eg aldri på. Bik bok er vel ikkje «finere» men der har dei jo ein del for den aldersgruppa.
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10år)Jeg skal høre med mine 10-åringer som er ganske moteinteressert. Vic og Match er definitivt ikke for målgruppa.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Juicy Cuture begynner å bli poppis i den alderen. Buksa skal være den med knapper på baklommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Jeg tror heller ikke voksenstørrelser er greia for de fleste i den alderen. Støtter forslaget om Martine fra Pamina, selv om jeg synes ønsket er veldig spesielt. Jeg skjønner IKKE hvorfor en tiåring ikke kan være skikkelig i fin i noe fra en kjedebutikk. Wow var forøvrig også populært her, men er ikke sikker på at det er det som menes i ditt tilfelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)
Juicy er litt på vei ut igjen her, så det varierer nok litt med hvor man bor?
![]() |
#16 |
Tatt på
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Capone kids kan ha noe, men det er kanskje mest mindre størrelser.
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Det er to butikker på nedre plan på CC Vest, Soup Store og Tante Pose. Dyrt. Kanskje til en annen gang, bruktbutikken Kokodille på Stabekk. Junior butikkene har også mye fint, det var en bra på Storo. jeg har hatt lange barn, men voksenklær har passet dårlig, bortsett fra Gina Tricot og Brandy Melville. Mye Juicy tøy på Tise, blir ikke solgt, har noe der vi også.
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Merkene på Kids brandstore er billigere en tilsvarende plagg for voksne. https://kidsbrandstore.no/?utm_sourc...QaAvWgEALw_wcB
![]() |
#20 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Tips til littebitt finere klesbutikk for barn (jente 10 år)Spør etter en liten ønskeliste med lenker til det ungen liker. Mine nieser og jentungen min er supre på å tilrettelegge for gamle mammar, tanter og bestemødre. Så slipper man å styreså veldig med gaveleting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|