|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvordan skal jeg male stua?Jeg har lyst til å male stua, men jeg vet ikke helt hvordan.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Kan du ikke bare bruke kjøkkenfargen videre? Den var jo utrolig flott og ville sikkert gå fint sammen med alt du ramser opp. Alternativet er vel å velge en av de matchende fargene som Jotun foreslår. Men jeg synes de var kjedeligere enn gulfargen din.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?
Nei, den er veldig dominerende, så jeg tror det blir too much. Den er også ganske mørk og krasjer med de oransje møblene. Men den er virkelig helt utrolig flott! Elsker den på kjøkkenet.
Nå har vi en blåturkis i salongdelen, og liker den egentlig godt, men den er veldig mørk. Har du noen bilder?
![]() |
#5 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Det kommer helt an på de oransje fargene og hvor mørk konjakkfarge det er på skinnstolene.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?https://www.jotun.com/no-no/decorati...aurel-interior
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?
Det er nok som en blanding av denne og Paprika. Jeg syns de blåturkise der er altfor kraftige, og passer bedre som aksentfarger enn på en hel vegg.
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Da er jeg enig i at Lotus er et glimrende alternativ og tror den kommer til å gå fint sammen med de fargene du allerede har i leiligheten.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Likte også Lotus!
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Jeg tror jeg ville brukt pensel eller rull. Ja, og maling så klart! Maskeringstape først.
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Lotus var nydelig, fikk lyst til å male egen stue med den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan skal jeg male stua?Jeg tror Lotus blir nydelig til de fargene.
![]() |
|
|