Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor går vi for drinker og vin i sola i kveld?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-24, 14:43   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvor går vi for drinker og vin i sola i kveld?

Ja, hvor går to damer midt i 40-årene for å drikke vin eller drinker nutildags?

Ønsker:
Aller helst utendørs, men med mulighet for å sitte inne om det blir kaldere.
Helst sentralt i Oslo.
Gjerne et sted med god plass, så vi slipper å måtte snu i døra.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-24, 14:51   #2
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvor går vi for drinker og vin i sola i kveld?

Svanen cocktailbar

Himkok

Bar Babylon

Har ikke prøvd Sommerro, barene på den tidligere amerikanske ambassaden, Territoriet eller Torggata botaniske, men de står på ønskelisten.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-24, 14:52   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vin i Bjørvika er gode på vin i hvert fall. Der kan man sitte både inne og ute.

Gammel 18-07-24, 15:35   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Svanen cocktailbar

Himkok

Bar Babylon

Har ikke prøvd Sommerro, barene på den tidligere amerikanske ambassaden, Territoriet eller Torggata botaniske, men de står på ønskelisten.

Takk! Er det uteservering på Himkok og Svanen? Der har jeg jo vært, men kun vinterstid.

Gammel 18-07-24, 15:36   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vin i Bjørvika er gode på vin i hvert fall. Der kan man sitte både inne og ute.

Ja, takk!
Der var jo ingling og jeg bare for litt siden. Veldig bra inne, i hvert fall.

Gammel 18-07-24, 17:23   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Har også gode erfaringer fra VIN i Bjørvika. Svanen og Himkok er mer drinker og bare inne så vidt jeg vet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-24, 19:27   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ja, takk!
Der var jo ingling og jeg bare for litt siden. Veldig bra inne, i hvert fall.

Hadde også tenkt å foreslå den. God vin! Og fin beliggenhet.

Gammel 18-07-24, 19:32   #8
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Torggata botaniske, er det uteservering der?

Gammel 19-07-24, 20:59   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker meg godt i baren på toppen av Sommerro. Der kan man sitte inne eller ute.

Gammel 19-07-24, 22:53   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Takbaren på Grand, kan sitte ute og inne og har både drinker og vin.

Gammel 20-07-24, 00:06   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg liker meg godt i baren på toppen av Sommerro. Der kan man sitte inne eller ute.

Jeg likte den i vinter, men var der i juni og det var et HELT annet klientell, les: ca 25 år i gjennomsnitt så vi (over 50) følte vi var på feil sted. Bartenderen fortalte at det var mest yngre aldersgruppe på sommerstid. Dette var en lørdag. Kanskje litt mer vokse folk på ukedager.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-24, 00:22   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg likte den i vinter, men var der i juni og det var et HELT annet klientell, les: ca 25 år i gjennomsnitt så vi (over 50) følte vi var på feil sted. Bartenderen fortalte at det var mest yngre aldersgruppe på sommerstid. Dette var en lørdag. Kanskje litt mer vokse folk på ukedager.

Jeg har hatt underholdende sommerkvelder der med folk på min alder. Som da en gift fyr rett i nærheten av oss helt åpenbart la opp til å være utro med en av damene i følget sitt.

Gammel 20-07-24, 20:17   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har hatt underholdende sommerkvelder der med folk på min alder. Som da en gift fyr rett i nærheten av oss helt åpenbart la opp til å være utro med en av damene i følget sitt.

Og DER kjente jeg at jeg har blitt gammel (?) eller høymoralsk. Det der finner jeg ikke underholdende på en flekk.

Gammel 21-07-24, 22:39   #14
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Og DER kjente jeg at jeg har blitt gammel (?) eller høymoralsk. Det der finner jeg ikke underholdende på en flekk.

Jeg synes jo sånt er tragisk selv. Men fascinerende å oppleve.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.