|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Vis meg en fin pendellampe til over spisebordVi må ha ny lampe, den gamle er faktisk knust. Jeg aner ikke hva vi vil ha, men de dyreste på markedet er nok uaktuelle.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJeg er veldig glad i min Acorn fra Northern Lightning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordFin! Er den litt liten over et stort spisebord? Ser den er over et rundt bord på bildet.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordTja. Jeg synes ikke den er liten. Vet ikke diameteren i farten, men jeg synes ddt er en nokså stor lampe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJoiner tråden siden lampa over spisebordet mitt tok kvelden i vår. Det er vanskelig å finne noe jeg liker! Tar også imot gode forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordDen vi har nå er hvit, det passer med hvitt her, men jeg er lei av mye av det hvite også.
![]() |
#7 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJeg har kjøpt to Dokka pendler - også fra Northern Lighting. Men på Black Friday-salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJeg anbefaler å stikke innom Værness elektrisk. De kan sakene sine.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordGodt poeng med glasskuplene. Jeg har sett mye på det tidligere, men jeg hater jo å tørke støv!
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordNå begynner det å dukke opp lamper i feeden. #nyttig Sist redigert av -ea- : 15-08-24 kl 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJeg kunne aldri hatt kurvlampe pga skyggen de avgir. Selv har jeg Acorn og er like fornøyd etter 6 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordHar hatt lampe med artig skygge i femten år nå, så tror akkurat det skal gå bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordVi har Secto octo, hatt i mange år, og er stadig like fornøyd. Ligger nok ganske høyt priset nå, men de er av og til på gode tilbud. Finnes i både sort, hvitt og ulike tresorter. Finnes også mange "kopier" der ute, men jeg liker at den originale skjuler lyskilden og kaster et mykt lys i rommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebordJeg er veldig fornøyd med Foscarini caboche over spisebordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg en fin pendellampe til over spisebord
Ja, den der er lekker!
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Den har vi hatt, til den ble ødelagt. Nydelig lampe, men et helvete å rengjøre. Fetteren min har frendekes traumer etter at han demonterte hele lampa mi og vasker hver eneste kule |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
Den synes jeg er kjempefin!
![]() |
|
|