|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Så i en artikkel på nett at nrk skal fortsette med påskelabyrinten til neste år, uten Viggo Valle!
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 30-03-24 kl 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Jeg hadde ikke engang hørt OM programmet før gruffetråden, men synes jo på generell basis at quiz på radio har tapt seg enormt mye etter internetts inntog, og spesielt de senere årene med smarttelefoner, osv. Jeg skrur alltid over på en annen kanal hvis jeg har mulighet, når sånt kommer. Men hører i utgangspunktet lite på radio.
![]() |
#3 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Jeg har fulgt med på Påskelabyrinten siden det startet. Og jeg skjønner at Viggo Valle gir seg pga alder og at det er enormt med jobb å lage alle oppgavene osv. Men, jeg synes han har vært både grinete og latt folk få dra ut tida veldig mye i år. Jeg pleier å se det på tv, orker ikke høre på radioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!
Etter som jeg har skjønt vil han fortsette som journalist i nrk, men må gå av pga aldersgrensen i nrk.
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Og kanskje blir det litt vel mange referanser om barnebarn og " ja der har jeg kjørt forbi mange ganger. " Men ikke hovedproblemet, da.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 30-03-24 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Jeg hører nye radio når jeg jobber og jeg har jobbet mye i påsken, men jeg har byttet kanal ganske kjapt når påskelabyrinten har startet. Jeg klarer ikke finne noe som helst engasjement for dette programmet verken før eller nå og synes det blir kjedelig. Jeg ser ikke på spørreprogram eller noe som ligner på det på tv heller. Kommer Are og Odin eller Klaus Sonstad kommer jeg iallfall til å bytte kanal, det er slitsomme typer i mine ører. Men jeg er en særdeles kresen radiolytter og TV-seer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Har hørt på av og til, ingen sterke følelser for eller mot programmet, og er likegyldig til om det fortsetter og eventuelt hvem som skal lede det. Det er jo frivillig å høre på.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Jeg syns labyrinten var bedre før google. :knirk: Det er bare irriterende å høre når deltakerne lurer på om dette kan være Paris? Ja, det må være Paris. Nei, vent, vi skal til Indre Gryllefjord. Hvis ikke deltakeren resonnerer rundt hintene kan produsenten bare sparke dem ut, spør du meg.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Bestemoren min var et spørsmål unna en tur til Egypt for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
koko
|
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Om programmet skal ha livets rett må dei, etter mi meining, endre konseptet slik at det ikkje blir sakteradio med googling sekund for sekund. Sakte med ressonering og lett bla-ing i leksikon, slik som det var i gamle dagar, derimot. Det likar eg.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 31-03-24 kl 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Jeg liker påskelabyrinten. Det er tradisjon i min familie for å sammen høre på den etter å ha spist sein frokost. Men enig med Syrinx at den må endres på noe vis for å fungere bedre med dagens muligheter for googling. Jeg liker derimot ikke Viggo Valle, synes han er arrogant og nedlatende mot de deltakerne som ikke umiddelbart tar hintene. Og den synginga hans….. Ny programleder blir bra synes jeg.
![]() |
#12 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Påskelabyrinten fortsetter uten Viggo!Påskelabyrinten har alltid vært samlingspunkt i familien min i påska. Like mye som å høre på radioen har vi prøvd å løse gåtene selv, og det er jo så morsomt, vi er en typisk quizfamilie med mye generell kunnskap.
![]() |
|
|