Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var jenta si, det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 21:33   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Det var jenta si, det

Vi sitter ute og drikker kaffe, yndlingsnaboen og vi. Og der kommer barna til en annen på tunet med en stabel plakater med FrP-propaganda - som de stifter opp på postkassestativet med den største selvfølgelighet. De tar runden, og vi hører stiftemaskinen jobber rundt i hele boligområdet. Vi fire satt og brant i fingrene etter å rive ned styggedommen, og da enern kom til, ba jeg henne og venninden gå og ta den ned. De så gjorde. Jeg skal ha meg frabedt å ha sånt søppel hengende midt i trynet.

En times tid senere skulle hun inn, og kom stolt og fortalte at de to hadde tatt runden i nabolaget og revet ned alle plakatene de hadde funnet.
Flinke jentene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.