|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva er dine favorittråder?Ja, hvilke tråder liker du best? Diskusjoner? Fakta? Praktiske tråder (middag, hva lurer du på i dag)? Tips og inpirasjoner (som boktrådene). Muligheten til å bli kjent med de andre (som hva gjør deg glad). Morsomme tråder hvor folk fleiper med hverandre?
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Ja, takk!
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Jeg liker også alt.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Jeg synes det mest interessante er når folk deler av seg selv, om f.eks problemer på jobb, med forhold/familie/barn, helse, mm. Men det er kanskje i slike tråder jeg deler minst selv.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Praktiske tråder er nok det som engasjerer meg minst og slike tråder åpner jeg kanskje bare en gang. Tips og inspirasjoner leser jeg også lite.
![]() |
#7 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Jeg liker at det er litt om veldig mye her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Jeg liker også variasjonen i trådene. Savner at det er mere heftige diskusjoner da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Kan jo svare selv også
Ja, jeg også synes det å bli kjent med folk er mest interessant.
Diskuterer nå et annet sted. Heftig der også
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Jeg liker tråder hvor jeg får et innblikk i hva folk tenker om ting i livet, særlig dersom jeg får utvidet horisonten ved å lese om tanker som er veldig ulike mine tanker. Jeg er også glad i åpenheten rundt diverse helseplager og deling av erfaringer, særlig hvis det er en plage som er relevant for meg og mine. Avsporing og fjas er også gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?Egentlig alt. Det vil si jeg finner interessante tråder innenfor alle de kategoriene du nevner, men det er selvsagt avhengig av at jeg er interessert i temaet tråden handler om, og føler jeg har noe å bidra med eller at det angår meg på en måte. Det gjelder enten det er tips, fakta, diskusjoner, spørreundersøkelser eller praktiske tråder.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er dine favorittråder?
Jeg gjorde et hederlig forsøk med å starte en tråd med diskusjon om sykelønnsordningen. Diskusjonen falt helt på stengrunn, for vi var altfor enige.
![]() |
![]() |
|
|