Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger et belte

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-25, 14:45   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger et belte

Ja, altså, det er mange rare behov som dukker opp hos meg om dagen. Et nytt belte er et åpenbart behov. Hva slags belter bruker man nå? Jeg går mest i dongeri og ullgenser, så det er ikke snakk om noe veldig elegant, men noe som passer til liksom. Gjerne ikke for dyrt, og ekstra flott om det kan kjøpes på Zalando eller noe...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-25, 15:20   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger et belte

Jeg bruker bare helt enkle, svarte belter. Kjøpt på Match. Kostet litt, men er skinn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-25, 17:25   #3
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Zalando og Boozt har mengder med skinnbelter i mange prisklasser.
Om du snevrer inn til Levis eller annet merke du liker finner du helt sikkert noe.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-25, 22:15   #4
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat. Ja, sikkert noe, jeg bare aner ikke hva. Match er jo mulig ja, neste gang de har kampanje kanskje.

Gammel 21-01-25, 22:56   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes brunt også er fint til blå jeans, ikke bare svart.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-25, 23:00   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et enkelt svart belte, og et turkis med stor gullspenne. Begge i skinn. Kjekt å kunne piffe opp et antrekk med et fargerikt belte av og til.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-25, 23:03   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Til blå jeans ville jeg kanskje valgt et blått belte.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-25, 07:55   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere belter, men det jeg bruker absolutt mest er et helt enkelt, 3cm bredt, i brunt skinn kjøpt på Match. Synes det passer best på blå jeans. https://www.matchfashion.no/dameklae...g-belte/brown/

Har sett et lignende på Lindex, også ekte skinn, som var billigere.

Gammel 22-01-25, 16:57   #9
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker mest et flettet belte i brunt skinn. Elsker det!

Høns er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-25, 18:37   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Jeg bruker mest et flettet belte i brunt skinn. Elsker det!

Jeg og. Har brukt det kanskje 10 år. Henger nesten ikke sammen mer.

Gammel 22-01-25, 18:38   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har flere belter, men det jeg bruker absolutt mest er et helt enkelt, 3cm bredt, i brunt skinn kjøpt på Match. Synes det passer best på blå jeans. https://www.matchfashion.no/dameklae...g-belte/brown/

Har sett et lignende på Lindex, også ekte skinn, som var billigere.

Enig, fint. Tror jeg drar på Match (som er en av butikkene de faktisk har i drabantbyen) neste gang de har medlemstilbud.

Gammel 23-01-25, 08:45   #12
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest beite så mange ganger at nå må jeg bare inn å melde fra at om du trenger beite kan jeg evt hjelpe deg.
Belte? Not so much.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-25, 10:36   #13
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med dette, flettede beltet? Finnes også i sort.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-25, 23:37   #14
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Hva med et elastisk belte fra Dressmann?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-25, 08:08   #15
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et nøytralt, svart belte med sølvfarget spenne, fra merket Saddler. Det er i ganske kraftig skinn og er kjøpt på VIC. Jeg har hatt det i et par år nå, og kvaliteten virker å være veldig bra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.