Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kunne du overnattet et sted det spøker?
Ja, selvsagt, sånt tror jeg overhodet ikke på 39 52,00%
Ja, men jeg ville nok tenkt litt på det 14 18,67%
Ja, men jeg ville vært engstelig 4 5,33%
Nei, antakelig ikke 11 14,67%
Er usikker 4 5,33%
Er du sprø? Bare glem det! 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-25, 22:23   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Ramlet over et tv-program om noen som skulle overnatte på verdens (visstnok) mest hjemsøkte hotell i Irland. Det satte i gang en diskusjon i heimen. Sønnen (20) skal bo på Fleischers på Voss om noen uker, og han påstår at han skal bytte hvis han får rom 407. Mannen min påstår at han kunne sovet hvor som helst. Det kunne absolutt ikke jeg. Jeg tror ikke på spøkelser, men jeg hører jo hvor selvmotsigende jeg er når jeg sier at jeg ikke ville sovet et sted det spøker, for jeg ville vært redd for å ikke få sove.

Hva med deg?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 22:28   #2
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du overnattet på et hjemsøkt hotell?

Tja, jeg er nok litt selvmotsigende jeg også. I utgangspunktet tror jeg ikke på at noe er hjemsøkt, men jeg hadde nok syntes det var litt ubehagelig å skulle sove alene (sammen med noen hadde vært problemfritt) i et rom som alle andre mente var hjemsøkt eller syntes var skummelt. Så ja, jeg hadde nok gjort det, men hadde helt sikkert tenkt litt på det likevel.

Gammel 02-03-25, 23:00   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke på noe som helst i den retning. Blir bare irritert av å høre snakk om det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 23:04   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er verken overtroisk, hus- eller mørkeredd, og sover alltid godt. Så jeg hadde ikke hatt noe problem med det på forhånd i alle fall. Da måtte det ha skjedd noe helt spesielt underveis, som gjorde at jeg vegret meg for å gjøre det på nytt (Ine og Linn sov for øvrig også godt i dette "hjemsøkte" hotellet i Irland, hvis det var Null Stjerner du så).

Gammel 02-03-25, 23:04   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tror ikke på noe som helst i den retning. Blir bare irritert av å høre snakk om det.

Jeg tror deg, altså, men er det du sier at du hadde sovet som en stein selv på rom 407 på Fleischers? (Bare sånn at jeg tolker deg riktig.)

Gammel 02-03-25, 23:06   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er verken overtroisk eller husredd, og sover alltid godt. Så jeg hadde ikke hatt noe problem med det på forhånd i alle fall. Da måtte det ha skjedd noe helt spesielt underveis, som gjorde at jeg vegret meg for å gjøre det på nytt (Ine og Linn sov for øvrig også godt i dette "hjemsøkte" hotellet i Irland, hvis det var Null Stjerner du så).

Jeg tror det var det programmet, ja, men jeg har aldri sett det før og så bare en liten del av dette, så jeg fikk ikke med meg annet enn den delen om det hjemsøkte hotellet.

Gammel 02-03-25, 23:12   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke på sånt overhode.
Men jeg er også verdens mest mørkredde menneske og kunne aldri bodd et slikt sted alene. Sammen med mannen kunne jeg sovet hvor som helst.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 23:12   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde i alle fall sovet som en stein på rom 407 på Fleischers. Det hadde jeg sikkert gjort på påståtte «hjemsøkte» hoteller i utlandet også, i og med at jeg ikke tror på overnaturlig vås.

Men som Floksa er jeg mørkredd (og husredd), så jeg hadde ikke valgt skumle, gamle overnattingssteder.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 23:21   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror ikke på sånt overhode.
Men jeg er også verdens mest mørkredde menneske og kunne aldri bodd et slikt sted alene. Sammen med mannen kunne jeg sovet hvor som helst.

Hm, dette har jeg ikke reflektert over, men jeg lurer på om det er slik jeg har det også. For jeg kan være litt mørkredd eller husredd. Jeg er ikke redd dersom jeg sover med noen andre. Jeg sover dårligere når mannen er bortreist, men det er ikke fordi jeg er redd for spøkelser ( ), men fordi jeg er mer vâr på lyder og sover lettere. Jeg sover bedre alene i sommerhalvåret når det er lyst ute. Jeg er mest redd for innbruddstyver og brann og sikkert andre skumle ting også, men ikke spøkelser.

Gammel 02-03-25, 23:23   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg hadde i alle fall sovet som en stein på rom 407 på Fleischers. Det hadde jeg sikkert gjort på påståtte «hjemsøkte» hoteller i utlandet også, i og med at jeg ikke tror på overnaturlig vås.

Men som Floksa er jeg mørkredd (og husredd), så jeg hadde ikke valgt skumle, gamle overnattingssteder.

Den siste setningen må du forklare mer. Hva er det som gjør gamle overnattingssteder skumle hvis du ikke tror på sånt?

Gammel 02-03-25, 23:26   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å si det slik, for mange år siden var jeg på hotelltur med gamlejobben. Husker jeg ikke helt feil, var dette Klekken hotell, og der skal det visst spøke noe inderlig, spesielt på et av rommene vi ble tildelt. Jeg meldte meg frivilligvtil å ta det, da flere i følget blånekta. Jeg merka ikke en pøkk, gitt.

Gammel 02-03-25, 23:36   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den siste setningen må du forklare mer. Hva er det som gjør gamle overnattingssteder skumle hvis du ikke tror på sånt?

Gamle hus er ofte mørke og uoversiktlig og dører og gulv knirker. Jeg er redd for å bli skremt, og det blir jeg av mørke og av ukjente lyder. Men jeg er redd for skumle, gale, levende mennesker, ikke døde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-25, 23:38   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Gamle hus er ofte mørke og uoversiktlig og dører og gulv knirker. Jeg er redd for å bli skremt, og det blir jeg av mørke og av ukjente lyder. Men jeg er redd for skumle, gale, levende mennesker, ikke døde.

Skjønner. Jeg også.

Gammel 03-03-25, 00:08   #14
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hadde ikke hatt problemer med det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-25, 00:31   #15
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hadde nok sovet godt nesten hvorsomhelst, men jeg kan være mørkredd. Jeg er redd for skumle menn. Og hunder. Ikke spøkelser og gjenferd og sånt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-25, 05:38   #16
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ja, har gjort det også. Var på "Ghost hunt tour" i England i fjor - det var ekstremt gøy! Bodde på hjemsøkt luksushotell en helg og var med på diverse guidede turer i området sammen med en gjeng andre spøkelsesjegere. Intens helg, opplevde mye rart og traff mange morsomme folk.
Planlegger ny tur

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-25, 05:43   #17
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

... jeg svarte ikke i pollen da ingen av alternativene passet for meg.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-25, 06:21   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne jeg helt fint gjort, jeg har ikke et fiber i kroppen som tror på at noe kan være hjemsøkt.

Gammel 03-03-25, 06:55   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe for meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-25, 07:10   #20
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

... jeg svarte ikke i pollen da ingen av alternativene passet for meg.

Ja, den mangler alternativet "ja, selvsagt, jeg synes sånt er skikkelig spennende og gøy!"

Sist redigert av My : 03-03-25 kl 07:31.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.