|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Det hender met litt for ofte synes jeg.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei.
![]() |
#3 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, det skjer ikke ofte! Og jeg har ganske god «innebygd» klokke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, det tror jeg aldri jeg har gjort. Jeg er veldig opptatt av å ikke komme for sent så det er sikkert grunnen til at jeg har stålkontroll på tiden.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jeg blingser ikke på tiden, nei. Kan nesten ikke huske at det har skjedd. Jeg er tidsoptimist og kan bomme på beregning av tid og derfor få lite tid.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?
Jeg er og tidsoptimist, og jeg får venteangst når jeg er redd for å komme for sent. Så jeg kommer enten halsende litt for sent, eller så kommer jeg altfor tidlig.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jeg er tidsoptimist og ofte i siste liten eller litt for sen, men det er ytterst sjelden jeg rent blingser på tiden. Jeg VET som oftest veldig godt nøyaktig hvor mye for sent jeg er.
![]() |
#8 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, aldri.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Ja, men det er en del av å ha dyskalkuli. Jeg bommer mest når jeg skal gjøre om fra 12 til 24 timer. Livet mitt hadde vært uendelig mye enklere om alle sluttet å bruke 12-timers klokke.
![]() |
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, jeg har stort sett god kontroll. Det som hender av og til er at kroppen min plutselig tror jeg er forsinket, og at jeg får hjertebank og kvepper til, før jeg får kontroll på hvor mye klokka er og når jeg burde komme meg avgårde.
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Venter fortsatt på at noen skal svare ja sånn at jeg ikke er helt alene om å være en blingser.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, kan ikke huske å ha gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jeg kan ikke huske å ha blingset på klokken noen gang, men jeg er en sånn som legger inn god tid. Å komme for seint til noe skaper så mye stress hos meg at jeg må legge inn gode buffere.
![]() |
#14 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei. Men en gang stod hele familien opp klokka 0330 og trodde den var 0730 og at vi hadde forsovet oss.
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, det skjer ekstremt sjeldent. Skjedde faktisk for et par måneder siden, da hadde jeg tenkt helt feil mtp tid - men kan ikke huske gangen før det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Nei, det kan jeg ikke huske å ha skjedd. Jeg er alltid tidlig ute, og har stort sett kontroll på hva klokken er til enhver tid.
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jada, det skjer innimellom.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jeg har problemer med å huske tall, så jeg må sjekke igjen og igjen. Derfor blingser jeg heller ikke. Blingser oftere på dato, faktisk, enn på klokka. Når jeg skal besille reiser, med fly og overnatting, sjekker og dobbeltsjekker og trippelsjekker jeg alltid, og enda er jeg nervøs for å ha bommet med en dato. Rett og slett fordi det har skjedd litt for mange ganger i fortiden. Har kommet på hotell og ikke fått rom, fordi jeg har bestilt på feil dato. En gang gaslightet jeg hotellet til å tro at det var de som hadde gjort en feil, så de ordnet et rom til oss likevel, på et annet hotell, selv om det var jeg som hadde bestilt til feil dato.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hender det at du blingser skikkelig på klokka?Jeg har dyskalkulig og har problemer med å huske tall, og sjekker derfor veldig ofte tidspunkt for avtaler, så jeg bommer sjelden. Men jeg har kommet for tidlig til et møte en gang, men da var møtet en time senere enn det pleier å være, så jeg kom til "vanlig" tid.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 24-01-25 kl 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|