|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvor er dere aktive for private meldinger?Jeg er på flere sosiale medier, men i ulik grad. Folk sender jo meldinger i hyrten og styrten
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Jeg bruker Snap, Messenger, Instagram og WhatsApp. Har venner og kjente som foretrekker ulike apper, derfor så mange. Kunne klart meg med Snap og Messenger egentlig.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Litt variende. Mest snap og Insta, litt messenger (mest familie), og litt WhatsApp (jobb, hadde ikke giddet om ikke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Jeg er fleksibel, og følger preferansene til de jeg melder med. F.eks snap med min ene søster og ene datter, messenger med de fleste andre, sms med sønnen, og enkelte varierer det litt med. F.eks kan jeg dele en morsom reel med min søster, så fortsetter vi med litt dm på Instagram. Med min yngste datter må jeg gjerne prøve minst tre ulike kanaler for i det hele tatt å få respons, og ender gjerne med å ringe til slutt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-02-25 kl 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Messenger eller viber for grupper. Sjelden snapp, egentlig nesten aldri. Noe på instagram, men mest delig av morsomheter. Sms i noen settinger.
![]() |
#6 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Altså, jeg kan samtidig, med samme person, ha tre forskjellige samtaler på Messenger, Snap og Instagram. I tillegg bruker jeg WhatsApp. Kan også bruke SMS, men bruker det minst.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Snap til korte meldinger med de nærmeste vennene (og selvfølgelig til bilder), Messenger og sms til lengre meldinger og ting som ikke bør bli borte. Instagram til tøys og fjas. Discord og sms med ungene.
![]() |
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Her er det mest messenger, en god del insta og litt snap for meldinger. Liker ikke å bruke Snap når det er snakk om å gjøre en avtale for det er jo så irriterende at ting forsvinner hvis jeg glemmer å lagre. Bruker både iMessage og WhatsApp utenfor some. Sist redigert av liefje : 16-02-25 kl 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Snap med endel venner. Messenger når noe skal huskes, og bla tilbake til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Mest messenger, endel sms og snap, litt instagram. Har et par gjenger som jeg kan snakke med på tre plattformer samtidig.
![]() |
#12 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Mest snap og signal. Signal brukes utelukkende med mannen og ungene, snap brukes til å snakke med nær venninne og ellers sende bilder/kortere samtaler med andre. Messenger er fortsatt i bruk men sjeldnere enn før.
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Bruker også Teams på jobben. Discord har jeg visst og, men bruker sjelden.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Ja, på jobben bruker jeg google chat. Hele tida.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Messenger og insta, WhatsApp og sms. Jeg har snap også, men orker ikke ha på varslinger. Det har jeg for så vidt ikke på insta heller, men er oftere innom der enn snap.
![]() |
#19 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Jeg bruker de fleste av de dere nevner, men jeg foretrekker Signal. Har fått stadig flere venninner over på Signa, og kjernefamilien har jeg på Signal.
![]() |
#20 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?Teams på jobb. Snap for det meste. Messenger for ting som skal bli liggende og enkelte grupper. Instagram for reels, discord med ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|