Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor er dere aktive for private meldinger?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-25, 21:34   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er dere aktive for private meldinger?

Jeg er på flere sosiale medier, men i ulik grad. Folk sender jo meldinger i hyrten og styrten Virker som "folk flest" (<- de jeg kjenner) har noen "favorittkanaler". Er det snap som er greia, så er du på snap.

Hva med dere? Er dere aktiv på alle typer applikasjoner for private meldinger eller er det forbeholdt noen få apper?

Gammel 14-02-25, 21:37   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er dere aktive for private meldinger?

Jeg bruker Snap, Messenger, Instagram og WhatsApp. Har venner og kjente som foretrekker ulike apper, derfor så mange. Kunne klart meg med Snap og Messenger egentlig.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 21:42   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Litt variende. Mest snap og Insta, litt messenger (mest familie), og litt WhatsApp (jobb, hadde ikke giddet om ikke).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 21:46   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fleksibel, og følger preferansene til de jeg melder med. F.eks snap med min ene søster og ene datter, messenger med de fleste andre, sms med sønnen, og enkelte varierer det litt med. F.eks kan jeg dele en morsom reel med min søster, så fortsetter vi med litt dm på Instagram. Med min yngste datter må jeg gjerne prøve minst tre ulike kanaler for i det hele tatt å få respons, og ender gjerne med å ringe til slutt.

For min del er det litt hipp som happ. Men sitter jeg på jobb og skal ha noen kjappe avklaringer med f.eks mannen, så foretrekker jeg messenger, for det er lettere tilgjengelig fra pc. Og jeg skriver mye kjappere på tastaturet enn på telefonen. Lager helst ingen avtaler på snap, for jeg har teflonhjerne og meldingen forsvinner. Uhøytidelige bilder deles helst på snap. Whatsapp brukes for de gruppene jeg har der.

Sist redigert av My : 15-02-25 kl 10:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 22:10   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Messenger eller viber for grupper. Sjelden snapp, egentlig nesten aldri. Noe på instagram, men mest delig av morsomheter. Sms i noen settinger.

Gammel 14-02-25, 22:17   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Altså, jeg kan samtidig, med samme person, ha tre forskjellige samtaler på Messenger, Snap og Instagram. I tillegg bruker jeg WhatsApp. Kan også bruke SMS, men bruker det minst.
Med IPaden sender jeg gjennom meldingsfunksjonen.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 22:38   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 51
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Here, there and everywhere.

Gammel 14-02-25, 22:44   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Snap til korte meldinger med de nærmeste vennene (og selvfølgelig til bilder), Messenger og sms til lengre meldinger og ting som ikke bør bli borte. Instagram til tøys og fjas. Discord og sms med ungene.

Gammel 14-02-25, 22:44   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Her er det mest messenger, en god del insta og litt snap for meldinger. Liker ikke å bruke Snap når det er snakk om å gjøre en avtale for det er jo så irriterende at ting forsvinner hvis jeg glemmer å lagre. Bruker både iMessage og WhatsApp utenfor some.

Sist redigert av liefje : 16-02-25 kl 11:53.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 23:05   #10
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Snap med endel venner. Messenger når noe skal huskes, og bla tilbake til.
Snap og iMessage med guttene, og messenger med mannen.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 23:08   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mest messenger, endel sms og snap, litt instagram. Har et par gjenger som jeg kan snakke med på tre plattformer samtidig.

Av og til når jeg skal gi beskjeder til folk på jobb som ikke er viktig jobbgreier blir jeg usikker på on jeg skal velge teams, sms eller messenger.

Gammel 14-02-25, 23:22   #12
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mest snap og signal. Signal brukes utelukkende med mannen og ungene, snap brukes til å snakke med nær venninne og ellers sende bilder/kortere samtaler med andre. Messenger er fortsatt i bruk men sjeldnere enn før.

Gammel 14-02-25, 23:27   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Messenger med de fleste, litt insta, litt WhatsApp og Discord med ungene

Gammel 15-02-25, 00:04   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Here, there and everywhere.

Jepp

Gammel 15-02-25, 00:44   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bruker også Teams på jobben. Discord har jeg visst og, men bruker sjelden.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-25, 00:48   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, på jobben bruker jeg google chat. Hele tida.

Gammel 15-02-25, 03:37   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Snap, messenger og Instagram for venner, kollegaer og familie.
Teams for jobbrelaterte ting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-25, 07:58   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Messenger og insta, WhatsApp og sms. Jeg har snap også, men orker ikke ha på varslinger. Det har jeg for så vidt ikke på insta heller, men er oftere innom der enn snap.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-25, 08:03   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker de fleste av de dere nevner, men jeg foretrekker Signal. Har fått stadig flere venninner over på Signa, og kjernefamilien har jeg på Signal.

Gammel 15-02-25, 08:10   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Teams på jobb. Snap for det meste. Messenger for ting som skal bli liggende og enkelte grupper. Instagram for reels, discord med ungene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.