|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Jeg vuderer en herremodell og lurer på om noen har erfaring med størrelse? Jeg har Norrøna xl i damestørrelse og den sitter fint. Feks. opp mot Bergans, Skogstad el.
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Du kan ikke gå ut fra Norrøna i alle fall, for de varierer veldig i størrelse alt etter modell. (Trollveggen er stor, Lyngen er liten). Bergans er generelt stor i størrelsen. Sist redigert av 007 : 04-03-25 kl 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Sønnen min har Arcteryx i XS herremodell, og den fremstår som normal i størrelsen, vil jeg si. Får ikke prøvd den på en damekropp nå, da han er på fjelltur med skolen.
![]() |
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Den tynne skalljakka jeg har i damestørrelse oppleves som normal mot litt liten i størrelsen. Den er L og den tilsvarer 40 i andre jakker. Ville vært M hos Bergans. Vet ikke hvordan herrestørrelsene er.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Jeg har en tynn damedunjakke og den er veldig listen I str. S men vil si den tílsvarer xs |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er Arcteryx-jakker i størrelse?Eg har herre Atom i Large og då eg brukte 44/46 i damestørrelse kunne eg likevel ha en tjukk genser under i den. No bruke eg M/L i størrelse og dattera mi si damejakke i Medium er alt for liten. Så stor forskjell på dame og herre!
![]() |
![]() |
|
|