Glemte 1500 kr. Hva ville du gjort?
Jeg har vært en tur i Kristiansand med barna mine denne uka.
Vi var i Dyreparken der. Hadde en fin dag og ungene koste seg. Rett før stengetid var vesla og kjørte småbilene. Jeg sto og ventet og oppdaget en minibank like ved. Gikk bort dit. Dyttet inn minibankkortet og trykket for kr. 1500,-. Tok minibankkortet som kom ut. Pakket det i lommeboka og gikk.....
Det var lite folk i parken den dagen. Det regnet i perioder. Da vi gikk fra denne plassen gikk vi rett til utgangen. Det var nesten ikke andre der enn de ansatte. Butikken i samme huset som minibanken begynte å stenge når vi gikk. 10-15min. etterpå satte vi oss i bilen og skulle innom Sørlandssenteret. Da oppdaget jeg plutselig at jeg hadde glemt å ta med meg pengene Det prikket i meg og jeg kjente at hjertet nesten stoppet. Inn i bilen og full fart til Dyreparken igjen. Fikk lov til å løpe inn i parken og sjekke minibanken, men der var det selvfølgelig ingen penger Gikk slukøret tilbake og snakket med personalet. De skrev opp navn og telefonnummer. Min nieses kjæreste jobber der. Han skulle sjekke opp i dag om de tilfeldigvis har fått inn pengene. Skal nok godt gjøres....... Skikkelig surt. Mange penger for en student og 3 barnsmor, og mann på attføring...
Hva hadde du gjort om du kom til denne minibanken og pengene sto ut av minibanken? Du visste ikke hvem som hadde glemt pengene.
|