|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fly til Krakow fra OsloSliter med å finne flybilletter til Krakow fra Oslo. Det virker som de fleste flyene går fra Torp? Kan noen anbefale en søkemotor? Når jeg skriver inn at jeg vil fly fra Oslo på GotoGate, ender jeg opp med å få fly fra Sandefjord.... skjønner ikke hva jeg gjør feil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: fly til krakow fra osloSas flyr til Krakow, men med mellomlanding |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: fly til krakow fra osloNorwegian flyr direkte fra Gardermoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fly til Krakow fra OsloPå skyscanner.no kan du legge inn spesifikk flyplass eller bare velge by.
![]() |
#6 |
Tatt på
|
![]() Sv: Fly til Krakow fra OsloOm du bruker Finn.no eller søker på direktereiser fra Avinor Gardermoen, så finner du direktereiser til Krakow.
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Fly til Krakow fra OsloOm du går på Wizzair direkte så får du velge avreiseflyplass.
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Fly til Krakow fra OsloEt tips kan være å gå på Avinor sin nettside, velge din flyplass, scroll deg ned til oversikten over direkteruter derfra - da ser du hvilke flyselskap som flyr hvor. Det ligger helt nederst på sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|